přidáno 01.01.2016
hodnoceno 1
čteno 1057(20)
posláno 0
BLBEJ SILVESTR


Opravdu je souzeno mi zůstat sám??

Asi ano, proč bych jinak, i když s otevřenou náručí a srdcem přicházím, byl odmítán.

Nejspíš tím to bude, že v nevhodnou dobu a k nevhodným lidem obracím své srdce.

Proč, když všechny já rád mám, proč s tímto problémem se stále potýkám. Jestli odpověď tu, někdo zná, ať vědět mi v tu ránu dá.

Já jako ten Ivánek hned pro radu si přispěchám.

I když snad z pohledu jiných by věk záda má snad i ohýbati měl, já stále vzpřímen v před kráčím směl a to jejich nuzné štěstí, že bych dopřáti jim měl?

PROČ,,,,, JÁ JEŠTĚ NEDOPSAL A NEDOČETL KNIHU ŽIVOTA SVÉHO tak nevím proč bych měl někomu darovat kousky štěstí svého, když on není hoden byť jen pohledu mého.

Ten komu bych celé své žití dal a o kterém bych já toužil, by po mém boku v mém žití stál, ten odešel v dál, aniž by mi jen náznakem o tomto vědět dal.

Já v životě svém se citům zhusta smál a na slova bratra svého dal.

Já netušil, že on a já dvě jiné bytosti jsou, že já narozdíĺ od něj budu trpět láskou svou.

A tak se snažím světu, ač snad to i možná nechce,

ROZDÁVÁT LÁSKU SVOU
přidáno 01.01.2016 - 18:49
Bohužel, někdy ti, co nosí srdíčko na dlani, tak na to nakonec dopláceji. Narazila jsem na jedno hezké k tomu, proč hodní lidé k sobě přitahují ty zlé a doplácí na ně svou dobrotou. Protože světlo ve tmě přitahuje můry.
Přeji pevné nervy a mnoho štěstí při hledání lepších lidí. Bohužel, není lehké je nalézt a mnoho jich dokáže nakonec jen zklamat. Také jsem se o tom přesvědčila. Takže soucítím a souhlasím: blbej silvestr.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
blbej silvestr : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : KATARZE
Předchozí dílo autora : Touha

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Severka :
Slečna.. co ji vůbec nemusíte znát osobně, abyste stačili pochopit alespon tak důležitou věco, jako je její světluškovské poslání... :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku