Balatta na zadaná slova: sezóna čistota zázrak líbání lesík. (Forma: abab cde_cde_effa)
přidáno 08.10.2015
hodnoceno 14
čteno 1031(15)
posláno 0
Chladná již jsou podzimní rána,
sezóna ještě však nekončí,
dál citů hra je rozehrána,
Amorek je její náhončí.

Čistota něžných dívčích zraků
srdce nám touhou spaluje,
a ret si o polibek říká,
každý muž sní si o zázraku,
v pestrých barvách si maluje,
jak vede krásku do lesíka,
srdcem i dlaní se dotýká
té, co je hodna milování,
nádherná, prostě k zulíbání...
Co na tom, že je chladno zrána?

ikonka sbírka Ze sbírky: Veršotepárna
přidáno 23.01.2016 - 01:24
Nikytu: Nemohu posoudit, tu píseň si nějak nevybavuji, na odkaz juknu doma z noťásku. Teď nahlížím jen z mobilu. Nejsem doma...
:-)
přidáno 23.01.2016 - 00:35
Připomněla mi písničku od Nedvědů - Rukávy. :-)
http://m.youtube.com/watch?v=WAaEAJFC5Ig
přidáno 10.10.2015 - 19:37
danthevas: Děkuji! Netušil jsem, že zaboduji i u mladší generace...:-)
Myslel jsem, že ta považuje staré básnické formy ai tenhle způsob psaní za přežitek...
přidáno 10.10.2015 - 12:58
Moc pěkné. Líbí se mi slova i význam a pointa básně :).
přidáno 08.10.2015 - 22:47
koiška: Díky! Já Tě zase u sebe rád vidím...:-)
přidáno 08.10.2015 - 16:37
Pěkné, já se u Tebe vždy ráda zastavím :)
přidáno 08.10.2015 - 16:03
Jiří Turner: Díky, Jirko! Obávám se jen,že jsem trochu pozměnil formu, asi mělo bý abba, pokud si vzpomínám, měly se rýmovat 1., 4. a 14. verš, 1. a 14. mohly být i stejné. Chtěl jsem to zjistit na webu, ale nějak jsem to nenalezl. Jo, pěkné čtyřverší jsi mi tu zanechal...:-)
přidáno 08.10.2015 - 15:59
A42: Díky! Proč by neprošla? Ptal jsem se kdysi Shaany, když to mamka pojímala rébusově. To prý vezme, zdrobněliny ale nikoli! :-)
přidáno 08.10.2015 - 15:58
kekebreke: Díky! Původně to bylo jinak - viz odpověď PrimaDni. Proto i ten slovosled, aby to mohlo stát samostatně...:-)
přidáno 08.10.2015 - 15:52
PrimaDen: Měl jsem tam původně to "ač", ale protože jsem uvažoval o tom, že poslední verš by mohl být shodný s prvním, /může být nebo se pouze rýmovat,/volil jsem formu, kdy může stát samostaně. Až později jsem obojí změnil...:-)
přidáno 08.10.2015 - 12:01
Jóó balatta! To je klasika!

U mě dobrý, Šejne.

Co na tom, že´s do lesíka
cestou jít ses bála tou,
když jsem pustil tvého psíka
a překvapil tě balattou.
přidáno 08.10.2015 - 10:00
Jj, hezky jsi slova umotal. jen doufám, že modifikace "zulíbání" u poroty projde. :-)
P.S. Taky mi to nedalo a něco jsem vytvořila. ;-)
přidáno 08.10.2015 - 09:42
" asi to, že po ránu je v lesíku zima, ne?))))"

Souhlasím s kekebreke..taky bych ten začátek viděla podobně...:-)
přidáno 08.10.2015 - 06:51
Pěkné, jen bych na začátku změnil slovosled. "Již (Ač?) chladná jsou podzimní rána, však sezóna ještě nekončí..." Samozřejmě je to věcí autora, a i jiní to mohou vidět jinak.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Co na tom, že je chladno zrána? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Na moře hledím...
Předchozí dílo autora : Moře zas píseň touhy zpívá...

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku