Nevhodné pro prudérní a nezletilé čtenáře. Původně psáno pro web sexipovídky.cz (když tady na něj pořád straší ta reklama :)), ale když jsem koukla, co tam patří k nejoblíbenějším, usoudila jsem, že by tam moje povídka zrovna nezapadla. Možná nezapadne ani sem, ale já to risknu.
přidáno 25.04.2015
hodnoceno 23
čteno 3395(24)
posláno 0
Z bublin okolo vyrůstají cizí tváře. Dva páry důchodců, tři mohutně stavěné ženy, krajiny zimně vrásčité. Záhyby nadbytečné kůže se natřásají v rytmu trysek a nevědomky se mnou sdílejí nejvyšší intimitu. Třicetičtyřstupňové teplo mi přítulně hladí stehna, boky a paže. Drobounké bublinky vzduchu se zachytávají na chloupcích. Prosycená voda je skoro neprůhledná, nadouvá mi plavky a nafukuje prsa do obřích rozměrů. Občas si je připlesknu zase zpátky, nechci budit pozornost.

Dost na tom, že jako jediná nerelaxuji v pololeže, ale sedím vzpřímeně. Pod rozbouřenou hladinou, kam už není vidět, se moje záda prohýbají a zadeček trčí vzad a nahoru. Jsem jako pilná včelička, už jsem objevila svůj nektar a saju. Proud tu má správnou sílu, nedrtí, ale jemně masíruje, vlní se, třepotá, občas přitlačí. Pohupuji se, lehce vrtím, kroužím, ujíždím na vlnách a zase se vracím. Nespěchám, není kam, tady si na výdrž a spolehlivost můžu vsadit. Vychutnávám si každé zachvění. Když slast stoupá do spirály, trošku povolím. Chci ty pocity zažívat znovu a znovu, vlnu za vlnou. Občas sebou nechtěně cuknu, ale v roztřesené vodě jsou trochu v pohybu všichni. Můj netečný pohled pořád míří do dálky a oči jen periferně sledují, jestli si mě někdo neprohlíží. Pojem pokerová tvář tady dostává nový rozměr. O tohle jsou muži ochuzeni, říkám si trochu škodolibě pod přivřenými víčky. Já mám místo jednoho vrcholu celé pohoří. Nikdo si mě nevšímá a já se lehounce usmívám. Nevědomost okolí je dráždivě příjemná.

K vířivce přichází další žena, opatrně vstupuje a rozhlíží se. Ostatní jsou ve skupinkách, nejvíc místa je kolem mě. Asi čeká, že kousek uhnu, ale já rychle sevřu víčka. Svoji trysku nedám! Když znovu otevřu oči, nebezpečí je zažehnáno. Usádlila se jinde a já pokračuji v surfování. Voda se houpe jakoby ve varu, pára stoupá a vytváří alibi pro červeň mých tváří. Pouhý metr ode mne se z rozkomíhané hladiny střídavě vynořuje hruď starého muže. Má ztopořené bradavky. Cítím, že už dlouho nevydržím kontrolovat reakce. Proud vody mě laská na nejcitlivějších místech a já nikam neuhýbám, jdu mu vstříc. Už vidím svou poslední vlnu, nejvyšší ze všech. Nečekaně prudká slast se rozlévá do celého těla. Pod hladinou se křečovitě zachvívám. Zatímco moje oči mrtvě a bez zájmu zkoumají odlupující se omítku na vzdálené zdi, nechávám všechny pocity pomalu odeznít a rozpustit v horké vodě.

Možná bych někdy měla zkusit poker.

ikonka sbírka Ze sbírky: Objevitelé
přidáno 19.04.2017 - 13:20
Dickens: Dík za komentář i doporučení :).
přidáno 17.04.2017 - 16:12
Je to super, dej to do blogů na amateri.cz, tam si to lidi užijou. Celej ten server je trochu/dost divnej, ale kolem blogů překvapivě vznikla komunita fajn lidí, co píšou.
přidáno 05.01.2017 - 18:42
Alan_Noak: Díky, rádo se stalo :)
přidáno 05.01.2017 - 16:48
Parádička , pobavilo ;)
přidáno 05.01.2017 - 14:23
kmotrov: Děkuji, tvé pochvaly si moc vážím. Máš pravdu, že se pořád snažím hledat a zkoušet něco nového. Až najdu svou parketu, možná s tím přestanu a půjdu už jenom jedním směrem, místo do šířky do hloubky. Proto mě v této fázi moc zajímá odezva od čtenářů a děkuji za ni.
přidáno 04.01.2017 - 11:20
Jak už jsem Ti asi psal, moc se mi líbí jak máš pořád potřebu hledat mezeru na trhu. Uchopit téma nějak jinak. Většinou jsem tu někomu citoval Hemingwaye, abych mu ukázal co jeho dílu chybí. Hemingway řekl, nemá smysl psát, co už bylo napsáno a když, tak jinak, lépe. Ty s touhle Hemingwayovská literární poučkou nemáš žádný problém. Nešla si do očekávaných sprosťáren a přitom si naopak vytvořila dílo, k jehož zveřejnění si potřebovala kousek odvahy, ale co by si neudělala pro literaturu (tím se Ti nevysmívám, naopak cením si toho). Je v tom i ždibek humoru (vnímám ho i ve skvělém názvu). Pointa na závěr padla jako facka na sále
přidáno 27.04.2015 - 09:37
Yana: Moc děkuji! Napsat to chtělo trochu odvahy, ale v anonymitě jde všechno líp :). A poker face... je někdy nutnost ;-).
přidáno 26.04.2015 - 21:31
Jo, velké jo! Myslím že někdo a nemusí to být mláďátko, by to třeba ani nemusel pochopit, já chválím už jen to žes to napsala tak jak to je a vlastně jsi vůbec nic nenapsala, takže si to domyslí jen ten kdo to chápe :-DDD a tedy nevím jestli by to šlo zachovat poker face, ale třeba jo, já asi ne :-)
přidáno 26.04.2015 - 18:30
Jiří Turner: Jestli ty mě náhodou nepřeceňuješ :). Zas tak vtipná asi nejsem, ale je docela fajn, že to ode mě čekáš :).
přidáno 26.04.2015 - 18:27
Orionka: Vtip je ve finále v tom, že vtipný konec překvapivě nepřišel. :)
přidáno 26.04.2015 - 18:23
Jiří Turner: Díky, beru to jako pochvalu, erotická povídka by asi měla působit syrově a nevyumělkovaně. Přemýšlím, jaký zvrat jsi myslel... po pravdě mě potěšilo už to, že se čtenáři bavili... ale je fakt, že vtipná pointa by to možná ještě korunovala. Vybavují se mi třeba Milostné rošády Roalda Dahla, to je luxusní počteníčko... jo, takhle bych to taky chtěla umět :).
přidáno 26.04.2015 - 18:17
Popravdě, čekal jsem na konci nějaký zvrat, ale byl jsem příjemné překvapen, že nenastal. Zůstalo to takové syrové a nevyumělkované. A dobré.
přidáno 26.04.2015 - 14:33
Lenča: Díky za návštěvu :).
přidáno 26.04.2015 - 14:23
Skvělý :) Jj, poker face je silná stránka...
přidáno 25.04.2015 - 20:52
Amelie M.: ehh, nic, nic..:DD
přidáno 25.04.2015 - 20:00
Máta: Děkuji, tak uznání od tebe mě těší obzvlášť! A taky jsem ráda, že jsem zatím - zdá se - nikoho nepohoršila... snad to vydrží :)
přidáno 25.04.2015 - 19:58
Amelie M.: Jsem moc ráda, že tě čtení bavilo, to je snad i víc, než se od erotické povídky dá čekat :). Díky za krásnou pochvalu! (A pokud jde o poker face... čistě mezi náma, je daleko těžší předstírat, že něco nemáš, než naopak :))
přidáno 25.04.2015 - 19:52
Timothy A. Postovit: Děkuji, potěšil jsi mě. A souhlasím, taky jsem pro vkusnou, spíš náznakovou erotiku se zapojením fantazie.
přidáno 25.04.2015 - 19:50
Scatta: Napsala jsem to tam spíš jako alibismus... nechci tady kazit morálku, ale zároveň vím, že internet je plný daleko horších věcí než moje povídka, a kdo chce, ten si je určitě najde. Takže asi tak :). A jsem ráda, že tě zaujala, díky.
přidáno 25.04.2015 - 18:30
Skvělá práce,vtipně dráždivé, vkusné a přesto velmi intimní. Pobavila jsem se... ech... :D
přidáno 25.04.2015 - 16:24
Scatta: kuš, co tu děláš?! :D :D

Orionka: hmm.. jako palec hore holka.. zasmála jsem se u "boje o trysku" a jako.. no myslím, že jen baba se v tomto případě umí naprosto vžít :D parádní kousek.. elegantní, vtipný a přitom smyslný :))) není nad pohoří.. a poker face.. no tak to už je pomalu vrchol - umění :D
přidáno 25.04.2015 - 15:27
Hehe, skvělé! Napsáno se vkusem a ten erotičnu pouze přidává, tohle je hodně nabitá věc.)
přidáno 25.04.2015 - 15:00
Vím, žes psala nevhodné pro nezletilé, ok.. A to nejspíš z důvodu, že by to nemuseli pochopit, že?:D Ale musím říct, že mě to doopravdy zaujalo, zajímavé počtení. Děkuji:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pod hladinou aneb Tantrický trénink : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Lev zemřel
Předchozí dílo autora : Mr. Ale

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Sucháč řekl o Umouněnka :
Prostě Vivi, ta od sazí, duší Blázen, člověk, který má takovou představivost, jakou jí v tak ranném věku, ve kterém je, může závidět prakticky kdokoli...fantastické hrátky se slovy v jakékoli formě jí už dávno katapultovaly mezi elitu...jsem rád, že Tě znám... :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku