finále :)
přidáno 20.11.2014
hodnoceno 64
čteno 2202(35)
posláno 0
Zasypávám Tě polibky v tříslech a také na břiše, když se o slovo hlásí vlnka Tvých boků. Nevím, co dřív. Pomalu se po Tvém těle blížím vstříc Tvým rtům. Moje rty a jazyk bloudí od pupíku směrem nahoru, k Tvé hrudi.. To už se ale musím sklonit, abych Tě mohla políbit na vzrušené bradavky a má prsa dočasně uvězní Tvou touhu, které tak poskytnou měkké útočiště ..

.....

Aáách.. cítím něžné doteky Tvých rtů a všemi smysly vnímám pouť, na kterou se právě vydaly. Od úst, přes můj nastavený krk, kdy se mi hlava zcela samovolně zvrátí dozadu a pozorujíc hvězdnou oblohu, nechám se unášet svými pocity. Suneš se pomalu níž.. Tvá cesta je dlouhá a klikatá.. přes prohlubeň mé klíční kosti, až po zrychleným dechem vzdouvající se kopečky, přes které pomalu dojdeš na vrcholky hor, kde se zastavíš a jako správný dobyvatel si nějakou chvíli užíváš toho pocitu vítězství. Rukou si pohráváš s mými oblými tvary, zatímco Tvé rty laskají mé vzrušené bradavky. Cítím Tvůj dech na své kůži, jako to nejjemnější šimrání, které rozechvívá opatrně mou touhu. Když jsi nabažen vší tou krásou kolem, rozhodneš se pomalu sestoupit dolů, do krajiny těch nejcitlivějších pocitů a přání. Plně se Ti oddávám v očekávání věcí příštích..

Cítím, že ses vydal na sestup k nejcitlivějším místům mého těla. Napínáš mou touhu téměř k prasknutí, to když se na malou chvíli utáboříš v blízkosti mého pupíku.. Vnímám vlastní i Tvé sílící vzrušení. Pod jemným vedením tvých dlaní se položím do měkkých peřin, které svou měkkostí spolu s Tvou citlivou přítomností vybízejí k naprostému uvolnění. A v objetí nespoutané krásy noční oblohy, prosvítající skrz otevřená okna ve střeše chalupy, už zcela bez obav široce rozevírám svá stehna, abys mohl začít psát další kapitolu téhle kouzelné noci..

Hladíš mě po vnitřních stranách stehen.. a přidáváš ke svým dlaním i svá ústa. Jsi tak blízko, až cítím Tvé živočišné teplo, dotýkající se mého klína, jako lehkou předzvěst toho, co mě ještě čeká.. A.. právě jsem ucítila letmý dotek..Tak jemný a téměř neznatelný, jako dotek motýlích křídel.. Začínáš mě dovádět k nádhernému šílenství.. a mým momentálním největším přáním je, abys přišel ještě blíž..

.....

Naplněním jedné z podob mé něžné touhy a potřeby je, dotknout se nebe. Když říká „bože“ a křičí a svírá a pulsuje a sténá a miluje a vnější svět je jinde. A má touha se začíná pomalu naplňovat.

Cítím, že ses odhodlal otevřít bránu k mým největším rozkoším.. Jemně a možná malinko váhavě tvůj jazyk prosí o vstup a ve mně vybuchuje první, z mnoha nádherných vnitřních explozí. Jeho jemné doteky, které jsou čím dál smělejší, spolu v přitažlivé souhře s Tvými prsty, které mu přišly právě včas na pomoc, mě vedou do překrásných zahrad plných vůní. Rostou mi křídla a ve mně se vše svírá, křičí, vybuchuje a pulsuje.. a vnější svět je jinde.. Jsi jen Ty.. a já.. my..

Ve chvíli, kdy mé ruce bloudí ve Tvých vlasech a celá ta vnitřní exploze nutí mé tělo k těžce kontrolovatelným pohybům, mě necháváš vychutnat si ten vrchol slasti a ještě chvíli putuješ po mých vnitřních krajinách, abys mě pomalu, ale jemně přivedl zase zpátky, na tenhle svět. Aby ses mi mohl podívat do očí a vyčetl v nich vše, co se ústa někdy bojí vyslovit.

Posouváš se po mém těle nahoru, vnímám tvou hebkou kůži a zrychlený dech a odezvou na to vše Ti je moje divoce bušící srdce. Už jsi tady. Ztrácím se v hloubce Tvých nádherných tmavých očí, ze kterých vyčtu silnou touhu. Přitiskneš se ke mně, políbíš mě a jemně si svým mužstvím razíš cestičku mým klínem, vstříc mínusové vzdálenosti. Hladím Tě ve vlasech a po zádech a po rukou.. a zároveň si tak pečlivě strážím Tvou vzácnou blízkost. Mám Tě. Mám Tě celého a pro tuhle chvíli jsi jen a jen můj! Začínáš ve mně pulsovat. Otevřu na malou chvíli oči a vidím, jak Ti zrůžověla Tvá jemná tvář. Z úst Ti vyjde tichý vzdech.. Užij si tuhle chvíli můj milý.. stejně tak, jako si ji užívám já..

Začínáme se vznášet.. a létáme spolu po krajinách plných barevných kytek.. a ornamentů a andělů a poletuch a draků..

ikonka sbírka Ze sbírky: Všehomíra *
přidáno 07.10.2019 - 08:03
loner: díky, je fajn, že to dokáže někoho oslovit.. tyhle věci už nepíšu :)
přidáno 05.10.2019 - 21:55
.... fakt dobry. Palec nahoru
přidáno 15.12.2014 - 23:55
No ta poslední věta...no nevím, paní Spisovatelko :-)
Ale nééé, v tomhle se může člověk lehce spálit, Tobě se to nestalo, je to krásně vzrušující, takže...áááách anóóó... :-)
přidáno 25.11.2014 - 21:45
slnečnica: není :D už mě to nebavilo kouskovat :)))
přidáno 25.11.2014 - 21:40
Toto je miniatúra?? :))
přidáno 25.11.2014 - 20:20
Amelie M.: No, já jsem veršotepec, v próze jsem to nezkoušel, ale určo se stav!
Jinak třeba Extáze. A nemohu tu najìt Sen o vášnivém milování, posìlám, jen jsem to jinak pojmenoval. Ten vyhledávač tady je trochu akurátní, stačí třeba jen malá chyba v diakritice a nenajde to! Lepší je google a hned mi i řekne, kde všude to mám...;-)
Nerad bych, aby mi van* zase psala, že si do zápisníku dávám staré věci pod novými jmén...;-(
Hele, co provedeme se Zamicí? Začíná být voražená, asi dostane na holou! Jen mi budeš muset pŕed exekucí zavázat oči šátkem. Já jak vidím hezkej dívčí zadeček, zapomenu, že jsem chtěl trestat a myslím úplně na jiný věci...Jsem cíťa, no!;-)
přidáno 24.11.2014 - 23:05
Zamila: broučku, asi takhle.. jestli si madam ráčila všimnout, mě nepřepere.. takže bacha! :D
přidáno 24.11.2014 - 23:04
Až tak ? Mmmmmmm ... :-) :-D
přidáno 24.11.2014 - 23:02
shane: taky máš nějaká erotická dílka? :D to já se stavím :D
přidáno 24.11.2014 - 23:02
Zamila: tady chce někdo na prdel??? :))))))
přidáno 24.11.2014 - 22:59
Jo, Am, doufam, že taky odcházíš od shanových děl řádně uspokojena :-D :-D
přidáno 24.11.2014 - 22:31
Am*.: No, né že by mne to nelákalo, ale co bych já, se svou hlavou grošovatou, mohl nabídnout holce v rozpuku erotických sil? ;-(
Pokud se i Ty občas zastavíš u mne a odejdeš spokojena a s úsměvem, co víc si mohu přát?;-D
přidáno 24.11.2014 - 21:59
shane: ještě, aby jsi mě balil! :)) ale jo, já to přijímám, jsem ráda, že tě to oslovilo :-) to už jsem doufám dala někde najevo :-)) jen se bav..
přidáno 24.11.2014 - 21:55
Amelie M.: O.K., já Tě přece nebalím, tak tedy prostě jen vezmi na vědomí, že se mi to fakticky líbilo, no! A že Tebe vnímám jako fajn holku, element, co to tu nevšedním způsobem oživil! ;-)Po Tvé "7 let starý" bych rozhodně nečekal, že se z Tebe vyvine taková srandistka. Kontrast mezi těmi dvěma polohami: Citlivá, něžná holka a drsnější vtipálek, ten je prostě kouzelný! Tak si to užívám a bavím se. Díky za to!;-*
přidáno 24.11.2014 - 21:18
shane: hehe :))) obávám se, že nejsem tak blboučká, abych některé věci baštila i s navijáčkem.. :D tak buď klidně svůj a na role se vykašli..
přidáno 24.11.2014 - 21:02
Amelie M.: Hele, přiznávám, že mi k téhle upřímnější reakci vybudily některé komentíky/zejména van* / i celková atmosféra tady. A taky se mi to fakt moc líbilo, protože je to vkusné, bez vulgarit a takové milé a něžné, ode všeho tak akorát, prostě podle mého gusta! Tak proč se do toho nepoložit, neudělat Ti radost a nesehrát Ti tu roli okouzleného naivky? Jsem pro každou legraci, tak jako Ty!;-)
přidáno 24.11.2014 - 08:15
shane: ehm.. tak díky za upřímný komentář.. nějak moc jsi se do toho položil :) tvá nevýhoda je, že nepoznáš, kdy si z tebe člověk lehce střílí.. takže některé věci, které mezi námi padly, jsou trošku nadnesené.. každý jsme v některých věcech jemnější, v jiných drsnější.. kdo ví..
přidáno 24.11.2014 - 02:12
Amelie M.: Tak jsem to projel na jeden zátah. Je to krásný, kdysi mi takhle taky někdo vyprávěl, když jsem únavou usínal i v sedě a zabralo to! I když souhlasím, že drsná forma dokáže taky vzrušit, tohle nepůsobí jen na nízké pudy, ale zanechává to hlubší stopu i tam uvnitř, tím je to krásnější a vzrušivější, aspoň pro mne! Četlas tantru lásky? Mám ji doma...Myslím, že teď už Ti věřím, cos mi psala v komentu, totiž že jsi jemná žena. Bylo by krásné mít Tě doma! Milování s Tebou musí být krásné, žádná blesková kopulace ála králík!;-)
Myslím, že bychom byli bohati hned dvakrát: svojí láskou a pak ještě z výtěžku z prodeje plodů můz, pokud bychom tedy měli ještě čas na psaní! Alespoň zpočátku by ho asi moc nebylo...;-*
P.S. Chtěla jsi upřímný komentář, máš ho mít! Bylo mi tu u Tebe hezky a s Tebou by to jistě byla taky pohádka máje, jen jsem zvědav, kdo za mne bude ráno vstávat a jak těch 12 hodin v práci přežiju! Dobrou noc! A vyprávět tedy umíš, to se musí nechat...;-))))))))
přidáno 23.11.2014 - 11:03
incarmen :))) děkuju za zastavení :-))
přidáno 23.11.2014 - 11:02
puero: díky za komentář puero.. jsem ráda, že se zastavil další muž.. snažila jsem se jet na jemnou notu.. rozvíjet fantazii.. ne vše se musí odhalit.. umím ale napsat i opačný případ :)) třeba někdy zveřejním :))
přidáno 23.11.2014 - 10:02
..aach ..pre mna pecka ma to naboj ..a je mi to tak povedome ..skoro si hovorim co som to robila ja minulu noc :))
přidáno 22.11.2014 - 19:14
Umět napsat erotickou scénu tak, aby měla říz, smyslnost a přitom neobsahovala žádné konkrétní názvy pohlavních orgánů, to je kumšt. Vlastně jde napsat jen dva druhy erotického textu: explicitní (ten s pohlavní nomenklaturou a nejlépe vulgarismy všeho druhu), což si občas taky rád přečtu, když mám chuť, a pak ten korektní (bez nomenklatury) a ten buď je suchý a nudný a bez šťávy, nebo se čirou náhodou povede (jako tenhle) ale to jsou výjimky.
přidáno 22.11.2014 - 18:56
korálek: to mě těší, zvlášť u tohoto tématu.. díky :)
přidáno 22.11.2014 - 16:55
líbí se mi moc :-)
přidáno 21.11.2014 - 22:47
kmotrov: děkuju za rozsáhlý komentář :) ten úvod je starý hooodně let.. našla jsem ho zcela náhodou a použila.. souhlasím s tím, že je je tam opravdu cítit trošku klišé, ale tak nějak se mi k tomu, co mělo přijít dál, hodil :) odvahu ke zveřejnění jsem také sbírala, to je pravda.. je to dost otevřené, ale na druhou stranu ne vulgární, takže ve výsledku, když tu popisujeme různá zákoutí své duše, proč ne i tohle.. díky za zastavení :)
přidáno 21.11.2014 - 22:26
Já to objevil až dnes, tak to shrnu za všechny díly. Je to tak odvážné že si to většina chlapů netroufne kometovat. Sexem se tu sbíraj lacino komentáře, to nebyl tvůj záměr, věřím Ti žes ke zveřejnění potřebovala hodně odvahy. Na několika místech si se nevyhnula klišé, třeba v úvodu, ty lišky, víno sprcha....
V úvodu sis mohla se čtenářem pohrát, aby nebylo hned zjevné co z toho bude. Taky myslím, že vše nemusí být hned tak přehnaně vrcholné, je dobré v tom mít gradaci.
Ale chválím! A smekám!
A jsem poučen, o tom jak některé věci vnímají ženy
...jako dotek motýlích křídel
přidáno 20.11.2014 - 23:08
Zamiloooooooo!!! :D nechnanechna jindy jindy! :D
přidáno 20.11.2014 - 23:08
Severak: vid? taky to nechápeš? :D :D
přidáno 20.11.2014 - 23:04
Houby, profackovat ... Ten konec slova je stejnej :-D No, nic :-D
přidáno 20.11.2014 - 23:01
Amelie M.: víme... :D

Já jsem právě narážel jak se jistým... řekněme sladším typům... rojí v komentářách jako mouchy nápadníci. ;-)
přidáno 20.11.2014 - 23:00
Zamila: co jsi četla? vždyt je to tak nevinný :D napadá mě max. profackovat? :D to bych mu neudělala! :D
přidáno 20.11.2014 - 22:59
Amelie M.: Já teď místo "prolustrovat" četla něco úplně jinýho :-D
přidáno 20.11.2014 - 22:55
Severak: a zrovna poletuchu jsem si půjčila od dobrého přítele :D jsi vlastně pochválil chlapa!

ale né, díky, jsem ráda, že jsi se vyjádřil.. za hodnocení díky :)

a k tomu předchozímu komentu.. je mi jasné, že my dva bychom se domů asi nechtěli :D nechám tě jiným.. intelektuálnějším a sladším typům.. víme?? :D
přidáno 20.11.2014 - 22:53
Zamila: puero má čuňačinky?? no tak to ho musím pořádně prolustrovat :D díky za tip brouku :D
přidáno 20.11.2014 - 22:50
Cha, pro chlapy je tohle moc slabý :-D Proto nekomentujou a hned přepnou na jinej program :-D Se koukněte na pořádný puerácký čuňačinky :-D ;-)
přidáno 20.11.2014 - 22:48
Jinak samotná miniatura je napsána s citem, nepůsobí to vulgárně (což u tohoto žánru cením) ani jako popis z učebnice pro mediky.

Cením tu poletuchu na konci, poletuchy jsou fajn zvířata.
přidáno 20.11.2014 - 22:42
Severak: tě něčím švihnu! :)))
přidáno 20.11.2014 - 22:42
Yana: nezlobím se, myslím, že ti to přišlo vzrušující, protože to předtím bylo je v náznacích a teď už se šlo přímo k podstatě.. většinou to, co je částečně skryté, bývá vzrušivější.. :)) ale třeba je to jinak.. co člověk, to pocit, názor.. i tobě děkuji za ten tvůj :)
přidáno 20.11.2014 - 22:39
vanovaso: ono totiž záleží na tom, kdo to napsal. Podle toho se pak píší komentáře, ale pssst, nic jsem neřekl. ;-)
přidáno 20.11.2014 - 22:33
Já jsem se tedy moc těšila na pokračování, nicméně tohle mi přijde nejfádnější, promiň, neříkám že je to špatné, ale takové...nic moc mě nepřekvapuje a mám pocit že to není tak originální jako ty předchozí, prostě jsem si to přečetla a řekla si dobrý, ale předtím to bylo prostě vzrůšo a pořád by mě zajímalo zda to vůbec přečetl nějaký muž a proč nekomentují, stydí se?
přidáno 20.11.2014 - 21:36
Lenča: to mě moc těší lenčo, díky za tento i předchozí komenty, moc! :)
přidáno 20.11.2014 - 21:36
vanovaso: chlapi to čtou potají a styděj se :))))) jsem ráda, že vám to nepřišlo vulgární, že se líbilo ;) děkuju za reakce
přidáno 20.11.2014 - 18:39
Vyjádřit nevyjádřitelné. I to se občas podaří. Tak jako Tobě v tomhle příběhu.
A já právě teď nedokážu slovy vyjádřit, jak moc na mě Tvůj příběh zapůsobil :D
Má poklona :)
přidáno 20.11.2014 - 16:32
Hezké to bylo a ten konec elegantně vyřešen, byla jsem zvědavá ,jak si s tím poradíš, super.... a jak si tak čtu komentáře, říkám si jak se asi baví mužská část psanců, ale nějaký komentík by ti taky mohli dopřát: něco jako, tebe chci doma, tebe chci na víkend, ...
přidáno 20.11.2014 - 14:27
Amelie M.: Ale houby, je stále mezi námi. Jen se vždycky nějak mineme ...
přidáno 20.11.2014 - 14:04
Zamila: to jsem měla taky na jazyku, že už zaklepal bačkůrkama, ale nechtěla jsem být krutá :D
přidáno 20.11.2014 - 14:03
Amelie M.: Ale jdi ty, již nějaký ten čas chodím s Franzem, ale on o tom neví :-) Asi mu napíšu dopis. Druhý :-)
přidáno 20.11.2014 - 14:01
Zamila: tvůj přítel se ještě nenarodil né? :D
přidáno 20.11.2014 - 13:59
Ailin: Vidíš, můj přítel nebydlí v zahraničí, a přesto se nevídáme vůbec :-D :-D ;-)
přidáno 20.11.2014 - 13:53
Ailin: no ale ber to tak.. fáze těšení a natěšování, při trošce fantazie taky stojí za to! :))) a když spadnu z toho mráčku, tak jen.. "aspoň si nelezete na nervy" :D
přidáno 20.11.2014 - 13:46
Amelie M.: No právě... Zamila to dokonale vystihla: jakákoliv kritika takových děl vypovídá víc o osobním životě kritika, než o díle nebo jeho autorovi :-( . Ale když už jsem ta dvě slůvka vypustila, tak teda radši abych předešla dohadům - tak "ach jo" proto, že můj přítel bydlí v zahraničí a vídáme se málo. Ach jo... :)
přidáno 20.11.2014 - 13:34
Ailin: ach.. ach jo? :)) proč ach joo? :)) děkuju..
přidáno 20.11.2014 - 13:29
Ach... krásné... tak krásně vyjádřené. Ach jo.
přidáno 20.11.2014 - 13:11
Orionka: upřímně, také to tam cítím, že to může někoho zarazit.. ono jsme dost zakonzervovaní v různých spojeních, která víc pasují na ženu a jiná zase na muže.. na druhou stranu, nechala jsem tam tohle spojení záměrně, protože jsem si pak uvědomila, že i muž, ač je jinak stavěný, může mít na bocích kouzelnou vlnku, která svádí.. k čemukoli.. aspoň já tohle místo mám na mužském těle snad nejraději.. samozřejmě nebývá tak jasná, jako u žen.. ale je tam..

díky :)
přidáno 20.11.2014 - 11:07
Dobré. Já už všechno napsala k minulé části, asi nemám co dodat. Snad jenom "vlnka Tvých boků" v úvodu mě zarazila, to jsem chvilku uvažovala, jestli jsi se jako vypravěč nepřevtělila do něj :).
přidáno 20.11.2014 - 10:20
Máta: to říkám pořád.. lidem se nezavděčíš!!!! :( :D
přidáno 20.11.2014 - 10:19
Amelie M.: Tedy takové inspirace ti tu předhazuju a ty budeš tlouct vybíjet berušky a tlouct broučky do držky... že já se vůbec snažím :-P :-D
přidáno 20.11.2014 - 10:14
to rýmování mi fakt nikdy moc nešlo! :-/ ach já nešťastná!
přidáno 20.11.2014 - 10:13
Máta: myslela jsem to trošku jinak! milé děti, to je kvítí, na polích a lánech svítí, všemi barvami, jako duha nad námi, po dešti, který zabije, broučky i berušky, ony jsou to pěkný harpyje, co dávají broučkům věčně do držky.. ehm.. tak nějak :D
přidáno 20.11.2014 - 10:11
Amelie M.: Jak motýli lačně toužebně nořili své sosáčky do sladkých květů? Jak stromy natřásaly své žaludy, aby mohly zasít nový život? Jak oráči svými mocnými pluhy orali šíré plodné brázdy? Echm... snad radši mlčím... ech
přidáno 20.11.2014 - 09:35
Máta: a dál bude ta o kytičkách a broučcích :D díky
přidáno 20.11.2014 - 09:34
Zamila: čáp? no to právě nesmí.. víš, jakej by to byl průšvih? :D
přidáno 20.11.2014 - 00:45
Ach.... setřete mě někdo, zbyl ze mě mátový čaj... Moc pěkné to bylo... víc ze sebe asi v tuhle chvíli nevymáčknu, civim tu s úsměvem idiota na monitor :-) A dál?
přidáno 20.11.2014 - 00:34
Téééda ... To je síla ! Kam se hrabou mnohé filmy na Tvůj text :-D Krásně zastřené, plné něhy a lásky, zkrátka porno pro ženy :-D /Kromě mě teda :-D ;-) / Víš, co je problémem u každé kritiky takových děl ? Že kritik zákonitě prozradí i něco o sobě :-D PS: A jak jako "finále" ? Ještě musí přiletět čáp, ne ? :-D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jemný dotek touhy IV. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Píšu Múze, že je schůze!
Předchozí dílo autora : Jemný dotek touhy III.

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler, wojta
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
derrry řekla o Lea Aura :
Pět let spolubojovnice v blbárně. I když se teď naše cesty rozešly, občas se spojí :-) Třeba tady...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku