přidáno 09.11.2014
hodnoceno 18
čteno 1396(19)
posláno 0
Taaak lidi.. dneska jsem se rozhodla, že vám trošku víc poodhalím svou osobnost a něco tu o sobě prozradím..

Jsem úplně obyčejná holka.. fakt, nekecám.. njn, tak jo.. jsem trošku jiná.. tak třeba.. svou nejlepší kamarádku, která má pět kluků a šestýho na cestě.., zvu na návštěvu jen na jaře a v létě, když se dá být venku na zahradě.. Ne, že bych jí neměla ráda.. ale jaksi nemám nerva na průlet tý atomovky mým, do té doby útulným a opečovávaným domovem. Venku si můžou vylít co chtěj, můžou po sobě klidně házet i křupkama a já v jejich očích dál zůstávám tou tolerantní tetou z druhýho konce vsi.. Ono pět kluků jejích, plus dva moji.. jaksi.. no.. myslím, že nemusím pokračovat..

Mno.. pak taky.. prostě nesnáším křupání drobků pod nohama, natož, abych se přilepila k podlaze.. to mě vždycky tak psychicky vyděsí, že jsem vděčná za super vynález zvaný vysavač, který větrám klidně dvakrát denně a největší radost jsem měla pod stromečkem z nového uklízecího, ždímacího mopu.. s tím se vytírá jedna báseň.. a má to ještě jednu super výhodu.. můj šampion už se nemůže vymlouvat na do krve popraskané ruce.. bo tady nepřijde do kontaktu s vodou.. a tak.. aach.. může vytírat taky!

Taky nesnesu, když se do postele leze v něčem jiným, než v čem se má do postele lézt.. to mi teda umí pěkně hnout žlučí!

Fuj a dřez plnej špinavýho nádobí anebo vlasy v umyvadle.. no to bych měla smrt!

Šiš.. a když šampion ráno roztahuje závěsy.. je mu fuk, jestli je záclona v půlce okna bo doléhá do kraje.. to se přece neřeší.. no vždycky se mi chce zoufalstvím plakat, že se to nenaučí.

A víte co? Peru denně.. nějak nesnesu mít na sobě jedno triko víc jak den.. a to samé u dětí a manžela.. a jejich smůla, když si něco neukliděj do skříně.. válí se to po zemi.. prostě seberu a vyperu, at si klidně ječej, že to nebylo špinavý.. od toho jsou skříně a ne podlaha, postel.. ne, ani židle v kuchyni!

Prádlo věším tak, že ho pak skoro nemusím žehlit.. proklepnu.. pěkně vyhladím.. a když mám náladu, tak ho sladím i s barvou kolíčků.

Jo a taky.. kastrůlkuju.. znáte ten pocit, kdy nesnesete dvě lžíce omáčky v desetilitrovém hrnci? Ach.. to je teda síla! Takže tu mám kastrůlky všech možných velikostí, aby měla moje dušička pokoj.

A taky.. pytlíčkuju.. njn.. když někam balím sebe nebo děti.. třeba na dovolenou.. tak pytlíčkuju.. spodáry do pytlíčku, trika do jinýho pytlíčku a tak dál a tak dál..

A jak tak mám ráda pořádek.. tak jsem nedávno v tý svojí uklízecí mánii mazala a mazala a mazala i v PC.. nějak jsem měla pocit, že tam je zbytečně moc kolonek.. no co vám mám povídat.. jsem byla ráda, že jsem se pak vůbec připojila na net.. No a taky fotky.. tak ty si řadím do kategorií.. např. rodinné, vánoce, děti, dovolená, výlety.. žádný na hromadu a už mě to nezajímá.. ne ne ne!

Co bych vám o sobě tak ještě řekla..? No ale to asi stačí což? Silné kafe asi pro spoustu z vás.. tak si mě raději ani nezvěte do bytu.. moje úchylka už zachází do krajnosti a určitě bych vám chtěla umýt ten hrnek, co jste nechali na kuchyni anebo bych nemohla spustit oči z tý záclony šejdrem, jak jste se dívali z okna..

Ba ne.. kecám.. (?)


Prostě říkám, jsem úplně obyčejná holka!


přidáno 21.06.2018 - 18:15
Trochublázen: já sebe taky, díky :))
přidáno 21.06.2018 - 18:15
cavansit: když já prostě v nepořádku neumím existovat ;) ale je pravdou, že jsem postupem let slevila, protože jinak by se člověk jen oháněl s hadrem a neměl čas aspoň trochu žít.. a to ani mě nijak výrazně neba :) díky
přidáno 21.06.2018 - 13:23
Deer: fakt je, že když Ti uklidí někdo jiný, je to v podstatě skoro totéž, jako by do věcí hodil napalmový granát, tohle znám a plně chápu :-D

Vzpomínám si na našeho profesora, jak puntičkářsky trval na tom, že všechno musí být popsané, plus kdy a kdo... a sám měl v kabinetu x baněk s roztoky různých látek a barev. Bez jakéhokoliv popisu, samozřejmě... a potom mu tam přišla nečekaně banda řemeslníků vymalovat. Všechno mu opatrně vynesli a dali nazpět, ale pochopitelně ne na původní místo. Poprvé v životě jsem viděl, jak na někoho při pohledu na uklizenou místnost sáhla smrt :-D
přidáno 21.06.2018 - 13:17
Úplně obyčejná holka by jetě chodila obden utírat prach z polic a ze sklenic se zavařeninami ve sklepě :-D

Tak si občas říkám, jetli dělání pořádku není - od jisté míry - tak nějak zbytečná práce. Třeba v PC roztříděné soubory... a když jsi to teď zmínila, uvědomil jsem si, že dobrých 90% z nich nejenže nijak nevyužívám, ale o řadě z nich an nevím, že je mám, takže kdyby nebyly, nebo jen nebyly k nalezení, asi by se svět nezbořil a celé to třídění byla nesmyslná práce. Ale když ten červ pochybností, u sta hromů, někdy ne a ne dát pokoj... co kdyby náhodou? :-)
přidáno 21.06.2018 - 11:46
Supr! Ale bál bych se tě :D
přidáno 14.12.2014 - 17:39
Deer: aaaaaaaach :))))) no já nemám co dodat :D díky za komentář!
přidáno 14.12.2014 - 11:19
14 let jsem bydlel v bytě, 3 + 1 se dvěma sourozenci a rodiči. Moje drahá maminka si už zvykla že starého psa novým kouskům nenaučíš a když nemá dobrou náladu je lepší dveře od mého pokoje nechat zavřené. Neříkal bych tomu bordel, spíš "útulný chlív".
Letos jsme se ale přestěhovali do rodinného domku k prarodičům a to byla katastrofa. Babička totiž disponuje přemírou energie a chuti mi uklízet pokoj. Tudíž, nemůžu věčně nic najít, protože tam kam si věci dávám se jí nelíbí a tam kam je dá ona je přece lepší. Pokud si oblečení neschovám tak aby ho nenašla najdu ho ještě ten den na prádelní šňůře. Vystřihovánky už jsem vzdal, protože vysvětlovat že to není jen náhodně odstřihnutý kus papíru ale anténa, nebo kus nárazníku je zbytečné a stejně to vždycky vyhodí. No, prostě kam nemůže čert.. :D
přidáno 11.11.2014 - 11:10
Máta: a trefila bych se.. tím správným koncem :D :D :D díky!
přidáno 11.11.2014 - 07:16
Co mi to jen připomíná?
Taky kastrůlkuju! Pytlíčky mě teda neberou, s tím mě irituje panímáma... no aspoň má pes co škubat a nežere ponožky, jenže kdo to pak má uklízet, že?
A víš co mě dokáže vytočit? Když muž uklidí do lednice kastról is naběračkou, nebo tam nechá prázdnej talíř a navíc ještě s příborem, nebo nožem, to skáču z kůže... už se to naštěstí vcelku odnaučil, víže bych byla schopná po něm ten nůž, horším případě a talíř v lepším, mrsknout... a trefila bych se... tím správným koncem, jak jsem letos zjistila, ještě pořád to umim :-D
Díky.
přidáno 09.11.2014 - 14:08
Amelie M.: Musim, jinak se nevdam :-D ;-)
přidáno 09.11.2014 - 14:06
Zamila: když víš, tak nedělej, že nevíš! :D
přidáno 09.11.2014 - 14:05
Amelie M.: Ale dyť já vim :-)
přidáno 09.11.2014 - 14:04
Zamila: a proč ne..? :-) někdy člověk může být spokojený i s málem..
přidáno 09.11.2014 - 12:55
Amelie M.: Tobě stačí málo, hele :-D Já nekastrůlkuju, protože obyčejně vařim jak pro regiment a nic nezbyde :-D
přidáno 09.11.2014 - 11:24
Olivka: to potěší, viď? :))) díky!!
přidáno 09.11.2014 - 11:24
Zamila: ty nekastrůlkuješ?? škandáááál! díky čajíčku ;) PS: taky ráda čtu s čajem v ruce.. a kdyby k tomu ještě za okny padal sníh, asi bych byla na vrcholu blaha :)
přidáno 09.11.2014 - 10:44
Diky, dobry povzbuzeni. Nejsem v tom sama. :-D
přidáno 09.11.2014 - 10:31
:-D Ty seš taky dobrej cvok :-) Připomínáš mi mě :-) Až na kastrůlky a pytlíčky :-) Ale jinak chápu, jsem taky maximální úchyl na pořádek. Jak poučné vyprávění :-) Já chci další :-D Ty jsi vždycky takovej muj zákusek tady :-) Vždycky si řikam - tohle si přečtu, tohle, tohle, ááá Amálka a fejeton, to si necham na pak, až si udělam čajík :-) :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Já, aneb takovej úplně obyčejnej magor :-) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sněhová vločka
Předchozí dílo autora : Orientační ne.smysl

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku