přidáno 05.11.2014
hodnoceno 66
čteno 1838(42)
posláno 0
Chtěli lidového šaška

zvolili si krále Ubu.

Najednou se strašně diví

že má pokřivenou hubu.

přidáno 25.01.2018 - 08:37
Zamila: vanovaso: taron: PrimaDen: Amelie M.: Zatím je furt aktuální, ale snad už dlouho nebude... holky, zítra šťastnou ruku! :)
přidáno 12.11.2014 - 08:32
Dozor: To jsem ráda, díky za komentář.
přidáno 11.11.2014 - 21:56
No mě tvoje dílko prostě potěšilo! Je to neštěstí...
přidáno 11.11.2014 - 15:57
Yuuki: děkuji
přidáno 11.11.2014 - 15:31
dobrý dílko
přidáno 10.11.2014 - 11:21
taron: Děkuji, však už jsme si to vyříkaly soukromě a teď už doopravdy končíme :). Myslím, že to nakonec byla docela užitečná debata, pro mě tedy určitě.
přidáno 10.11.2014 - 11:06
Tak jo, už jsem chtěla před tím napsat ( už před 8.11.), že se omlouvám, bála jsem se , že mi bude napsáno, že je zbytečné se omlouvat - jo, nejlépe je se nenechat vyprovokovat :) jo a taky je nepříjemné se omlouvat , to víme všichni, a taky mě štve tolik prázdých slov, jak píše Houmr, prostě mě to všechno už začalo štvát a příčina nebyla toliko v básni , nebo ve formě básně, nebo v komentech... už to bylo ve všem (u mě). Vyprudila jsem se, uklidnila a teď mě to mrzí. NO, víte, to mám po otci, on byl taky takový, vždy jsem na něm viděla, jak ho mrzelo, že se neovládl - ale k něčemu to všechno bylo. Myslím, matně vzpomínám, on se asik neomlouval, omluvou bylo jeho tiché mlčení ( a mě osobně to stačilo). Pro mě je omluva nutná, nevím k čemu, snad proto, že mám přiznat , že jsem něco přehnala - myslím, že přeháníme občas všichni ... leč, mě omluva pomáhá, zakončit nějaký problém, pokud to pomůže i druhým, hlavně Orionce, pak budu ráda. Děkuji.
přidáno 08.11.2014 - 15:08
Orionka: víš, pokusím se ti trošku odpovědět na nezodpovězené.. ano, Z. mě zklamal, nicméně, pokud by byly volby znovu a stál proti němu S., opět by dostal můj hlas Z. .. důvody? mohu si vybrat JEN ze dvou.. nejde jen o osobu, jako takovou, jde i o její ostatní názory.. o tu komplexnost toho, jak nahlíží na politiku a co se snaží prosazovat.. S. prostě nekope za mě a nemám důvod se proto obracet na jeho stranu.. nehledě na to, že ani on není zrovna reprezentativní typ, takže lze předpokládat, že to také jednou pohnojí.. vlastně měl štěstí, že se nahoru nedostal, teď se může usmívat..

a ano, pokud by na mě někdo reagoval, budu reagovat na něj, aspoň do té doby, do kdy mi to bude dávat nějaký smysl.. v tom ti dávám za pravdu a vůbec mi nevadí, že se tu ohrazuješ a odpovídáš.. ona totiž z mého pohledu není úplná pravda ani na jedné straně.. u všech se dá najít něco.. ale pokud se v tom budeme dokolečka šťourat, tak se to tu bude vířit a vířit.. a stejně to k ničemu nepovede.. jen zbude pár vytočených..

nečekám na tvou reakci, pokud necítíš vysloveně nutnost k tomu něco říct.. chtěla jsem ti jen osvětlit to, co pokládáš za nedovysvětlené.. nechci tu rozvíjet politické debaty.. ani nebudu.. takže to neber jako slovo do pranice, ale jen jako odpověď.. ju?
přidáno 08.11.2014 - 11:33
taron: Zase píšeš o mně místo o tématu :). Já přitom naši debatu už ukončila s tím, ať způsob argumentace posoudí jiní.
Ale budiž. K té odpovědnosti za volbu prezidenta (ne za jeho nevolbu ani za bláznivou ženskou, to nevím, kde bereš). Nerozumím vašemu postoji: tehdy jsem tak volil, protože jsem tak musel volit, a prostě vím, že to bylo nejlepší. To, jak teď prezident vystupuje, se mi taky nelíbí, ale nemám s tím nic společného... Já bych si v takové chvíli řekla (jako jsem si řekla už po jiných volbách), že ta moje volba možná nejlepší nebyla, i když jsem si to tenkrát myslela, a trochu bych se chytla za nos. Tohle myslím voličskou odpovědností.
A k tomu hádání. Víš, když tady někdo svým dílem vysloví názor, se kterým jako čtenář nesouhlasím, můžu buď zavřít a ignorovat nebo svůj nesouhlas vyslovit v komentáři. Ale pak je pošetilé divit se, že na to autor reaguje.
Co si o věci myslím, jsem řekla dost jasně už dílem. Vy ho komentovat nemusíte, ale já na vaše komentáře odpovídat musím, chápeš? A na rozdíl třeba od tebe politiku sleduji a vím moc dobře, proč jsem volila, jak jsem volila, takže o tom klidně můžu debatovat dlouho. Ale věcně a kultivovaně, ne stylem „vlez mi na záda“, „jsi úplně mimo“, „dělej se sebou něco“ atd.
Zbytek soukromou zprávou :).
přidáno 08.11.2014 - 10:17
Takovejch prázdnejch slov...
přidáno 08.11.2014 - 09:51
Orionka: Heurééká!!!
Tak ty jsi po mě ( nás chtěla) přiznat naši odpovědnost za naší volbu!!!
Díky, díky, díky, tobě jsem taky, jako vanovaso, přišla na to, že už nikdy nepůjdu volit prezidenta!

Největší sranda je na tom ta : ŽE JSME ZOTPOVĚDNÍ ZA VOLBU PREZIDENTA, I KDYŽ JSME U VOLEB NEBYLI.

toto se ti snažíme - asi i ostatní, nejen já - celou dobu vysvětlovat ....víš? Toto do nás hustí : naši zotpovědnost za to i co neuděláme...

víš a lidé jsou z toho myslím tak otrávení, že se nediv našim komentářům. Opravdu si myslím, že si z nás tadyk děláš dobrý den. A opravdu toto dílo patří do zápisků, nejsme politickej server - jo, vlastně mi odepíšeš, že jsme měli diskutovat o formě ....jo, jo, ty máš milion argumentů---chápu.

- opravdu jsi mě vytočila, po dlouhé době. Politiky si nevšímám, je to špína...ale když mi někdo spílá za to, že za tu špínu můžu já... fuj, fuj...to je jako nést odpovědnost, za to, že můžu i za to, že někdo propustil z blázince nemocnou ženskou, která vraždila. Fuj...fuj. jdu se uklidnit, kde mám tu ledovou vodu s kyblem, jak mi doporučovali v mých psaneckých začátcích? A to už jsem si myslela, že ten kýbl nebudu snad nikdy potřebovat. Budu, sakryš budu. Hold jsem cholerik, s tím nic nenadělám, i když se snažím sebevíc - dobře mi tak.
přidáno 08.11.2014 - 09:12
Orionka: ach Bože, jsi úplně mimo svět, hádáš se za každé slovíčko, detailistka? Holka, dělej něco se sebou..., kroutím nad tebou nevěřícně hlavou, po mě chceš odpovědi a když se snažím, i když nevím, na co mám odpovídat, který detail je pro tebe tak důležitý, neboť jich máš zřejmě moc :))) tak děláš to samé a zase ty neodpovídáš mne na mé otázky? Hádej na kterou? Víš líbí se mi lidé, co druhé kritizují za to , co dělají sami = fandím ti. Fandím...:-)))

myslím, že máš pod svou "lidovou říkankou" pěknou "komedii."
(Nejsmutnější na tom je, jak jsi všechny otrávila.) No jo no, hoď si sem ještě svůj názor, snad už poslední, a budeš mít vymalováno.
přidáno 07.11.2014 - 20:39
vanovaso: Když já jsem spíš pro debatu k věci. To stejné, že nepřipustíš jiný názor a pohled než svůj, se dá napsat i o tobě a skoro o komkoli, to přece není argument v debatě...
Píšeš, že každý odpovídá za své činy. Tvůj čin byl ona volba a spolu se stejnými činy mnoha dalších lidí vedl k tomu, jakého teď máme prezidenta. Jenže tuhle zřejmou souvislost někteří účastníci této diskuse odmítají uznat. Tedy s výjimkou Amelie, která mi na níže citovaný argument odpověděla, že v tom mám pravdu.
Snad vás neobviňuji z ničeho až tak děsivého :).
přidáno 07.11.2014 - 20:23
Orionka: ne, tohle vážně nemá cenu, ty nerozumíš nebo nechceš rozumět nám... s tebou nemá cenu se dohadovat... holky mají pravdu,nepřipustíš jiný názor a pohled než svůj... podle mě je to jedno a to samé - mít odpovědnost za někoho - měla jsem vědět... můžu si za to sama.. Nesouhlasím a nebudu už nic dodávat. Tečka. Tečka. Tečka
přidáno 07.11.2014 - 20:09
vanovaso: Prosím nepodsouvej mi, co jsem nikdy nenapsala. Samozřejmě netvrdím, že voliči odpovídají za činy prezidenta, ale odpovídají za svou volbu. A protože to byla volba přímá, svými hlasy přímo - bez jakéhokoli prostřednictví povolebního rozpočítávání, koaličního dohadování a kompromisů - rozhodli o osobě prezidenta. Možná jsi to nečetla, tak přesně ocituji, co jsem níže napsala Amelii:
Odpovědnost za to, jak se prezident chová, samozřejmě nese on sám. Ale odpovědnost za to, že člověk s takovýmto chováním (které není ničím novým) sedí na hradě, mají jeho voliči a nikdo jiný.
Už rozumíš, co chci říci?
přidáno 07.11.2014 - 19:38
Orionka: taron: Zamila: Nejsem asi úplně nezaujatej pozorovatel, ale musím prostě reagovat ,a souhlasím opět se Zamilou a taron, my nezodpovídáme za činy druhých,nevíme co se jim rodí a honí v hlavě a jak se změní,ono je úplně jedno ,kdo ta ocenění rozdával, protože ten druhý by tam nejspíš zase usnul na hrudí nekomu ze svých příznivců, dělali to tak všichni,, i sv. Havel, že si oceňovali své duši milé. A říkáš že jsme nemuseli volit - nebudu, slibuju , že už nikdy nepůjdu k volbám. A stejně někdo přiběhne a řekne: to je proto, že jste nevolili, mohlo být líp... ne , není to ve voličích, je to o aroganci moci a souhlasím se Zamilou , je lepší psát milostné básně, než poslouchat záznamy z poslanecké sněmovny - tam sprostá slova padají denně,každou chvíli v TV pouštějí záznamy, možná někteří, co tv odmítají by si jen pro ilustraci mohli poslechnout - a to , prosím, Orionko , - napříč politickým spektrem... Škoda času v téhle debatě, protože nikdo z nás to nezmění... i kdyby do tý politiky vstoupil, tak se jim buď přizpůsobí anebo bude taktně odejit - stalo se to nejednou ... NEJSME ZODPOVĚDNI ZA SVÉ POSLANCE A ZÁKONODÁRCE - každý je zodpovědný jen sám za sebe. Tečka.
přidáno 07.11.2014 - 19:00
Jo, tak holt zas budem muset posečkat na Sucháče, no :-D
přidáno 07.11.2014 - 18:53
taron: Zase neodpovídáš, ale nevadí. Hlavně, že už je to bez vykřičníků a se smajlíky, to jsem ráda :).
Pochopím, že jsi volila proti Schwarzenbergovi, ale nic takového jsi předtím nepsala. Psala jsi o nejmenším zlu a žes nechtěla hlasovat proti sobě a že i prezident je jenom člověk a že se každý mění a nikdo nemá jistotu, co se z něj vyklube. Tohle je zas jiné vysvětlení, ke kterému bych taky měla co říct, ale už se mi nechce, politiky myslím opravdu stačilo :)
A mýlíš se, nerada se hádám. Nebojím se říkat svoje názory, i když vím, že se nebudou líbit všem. A ráda o nich diskutuji, ale hádání se v osobní a útočné rovině opravdu nemusím. Asi mi teď chceš namítnout, že přesně to dělám, ale já to samozřejmě vidím jinak. Kdo tady jakým způsobem argumentoval, to asi objektivně neposoudí nikdo z aktérů debaty, ale jedině nezaujatí pozorovatelé; nechala bych to na nich.
přidáno 07.11.2014 - 18:02
Orionka: Víš, taky mám pocit, že se snažíš hádat a občas házíš témata, která jsou horká a pak se možná směješ a rozdmýcháváš oheň - zbytečně si tím kazíš image...jo a ubližuje to hlavně tvému charakteru , na to pamatuj :)) (a mě taky)
přidáno 07.11.2014 - 17:58
Orionka: Čertík odpovídá : Nechtěla jsem Schwancenberka.
To si děláš srandu, že nepochopíš, že musím volit někoho jiného, pokud nechci Schwanzenberka?

A odpovídám stejně arogantně, jako ty umíš odpovídat...teda pardon, stejně v klidu a s nadsázkou jako ty :))
přidáno 07.11.2014 - 14:50
Orionka: Když Tobě chybí racionalita i smysl pro humor. A to mě nudí. PS: Nic o lásce mi nezní směšně.
přidáno 07.11.2014 - 14:45
Zamila: Když dojdou argumenty, vytahují se staré věci a říká se končím a už mě to nebaví, to znám i odjinud. Ale posílat do háje se smajlem, to už je tvoje specialita :).
Že jsem ti svojí básní zničila to nejhezčí, cos měla, musí znít směšně i tobě, když si to po sobě přečteš. A hádat se chodíš ty pod moje díla, ne já pod tvoje. Zřejmě s nimi máš nějaký problém a já ti už jednou v téhle diskusi poradila, že v tom případě stačí je nečíst a nekomentovat.
přidáno 07.11.2014 - 13:56
Orionka: Trochu humoru do toho urážení ! :-P A vůbec, už nemám náladu ani energii na to dohadovat se s někým, kdo mi jednou svou pitomou a zahořklou básní zničil to nejhezčí, co jsem měla. Prostě a jednoduše, jdi do háje :-D Ty máš Psance očividně jen kvůli hádání.
přidáno 07.11.2014 - 13:14
Zamila: Vždycky reaguješ jen na to, co si vybereš? Tvůj způsob diskuse je poněkud zvláštní a tím nemyslím jen tady. Rveš se za svoji pravdu jako tygřice, dotýkáš se citů, otíráš o ostatní, předkládáš své názory jako hotové pravdy... a za doprovodu spousty smajlíků dodáváš, ať tě bereme s rezervou, že to vlastně nemyslíš vážně. Když věcně argumentujeme, tak nerozumíme legraci a ironii, nemáme nadhled.
Mně osobně zase tak nevadí, když označuješ moje psaní za bulvár a čuňačinky a posíláš mě s tím do Blesku. Sice bych si nedovolila nikomu tady určovat, co sem má a nemá dávat, ale beru to jako tvoji vizitku a jsem v klidu, tohle mě fakt nerozhodí. Jenom myslím, že problém není v tom, že by lidé nechápali tvůj cynismus, ale úplně jinde.
PS: Omlouvám se za upřímnost, snad to vezmeš se svým pověstným nadhledem.
přidáno 07.11.2014 - 12:38
Orionka: Jo, to už mi tu někdo psal. Jenže to, co píšu, má většinou mou typickou ironii, tzn. dělám si z toho srandu, neberu to zas tak vážně, spíš si hraju s tématem než abych urážela druhého, proto ty smajly za tím. Ale cynismus tady prostě moc lidí nechápe, no.
přidáno 07.11.2014 - 12:13
Zamila: V 68 letech se člověk už moc nezmění. On takový už byl a dával svoji osobnost najevo dost zřetelně – někdo to vidět chtěl, někdo nechtěl a někdo si zakrývá oči a nechce vidět ani dnes.
PS: S názorem taron na formu souhlasím, nikdy jsem nepreferovala formu před obsahem. Třeba nadhled a humor určitě nespočívá v počtu smajlíků, kterými člověk olemuje sdělení ;-)
přidáno 07.11.2014 - 10:47
taron: Víš, já věřím, že každá diskuse může probíhat bez emocí, racionálně a hlavně slušně. Čím jsem koho urazila, že zase vylítáváš jak čertík z krabičky?
Nevadilo mi, že nekomentuješ formu (mmch. lidová říkanka je myslím docela přiléhavé), ale že vyslovuješ názor na obsah, i když nevíš, čeho se týká.
A Zeman se nezměnil ani trochu, samolibý hulvát byl vždycky.
Odpovíš mi aspoň na otázku s urážením, když už jsi neodpověděla na tu minulou s hlasováním?
přidáno 07.11.2014 - 10:37
taron: :-D Taron, souhlas. Hlavně s úvodem a závěrem, ale jinak vlastně se vším. Nemůžeme zkrátka dopředu předvídat vše. A kéž by tu všichni své názory obhajovali s nadhledem a humorem sobě vlastním ! ;-) :-)
přidáno 07.11.2014 - 10:21
Orionka: Takže k formě básně? Lidová říkanka!!!
Nechtěla jsi mne urazit? No, já myslím, že urážíš každého, kdo má jiný názor, než ty!
Jinak dál, jak já můžu vědět, jak se změní člověk do budoucna? Hele, třebas manželsví - muž se mi za pár let změní k nepoznání, přijde o práci, začne chlastat, hledat si milenky = prostě nezvládne to! Nezvládne život a co mi v manželské poradně řeknou? Dobře vám taK!!! Neměla jste si ho brát! To jste mohla předpokládat, že přijde o práci a nezvládne život, nebo onemocní atd, atd... tak to i ty najednou chceš po nás? Hele, já ti nakonec napsala, že se dá časem zvolit někdo jiný - a i u toho nemáš jistotu, co se z něho nakonec vyklube

jo a s tou tvou formou, nezlob se , ale vlez mi na záda. Básně nejsou jenom forma. Upeču bábovku a budu se chvástat jak se mi povedla formou a nebude se dát žrát!!!
přidáno 07.11.2014 - 09:45
Sucháč: dík :)
přidáno 06.11.2014 - 21:47
Jooooooo...
přidáno 06.11.2014 - 10:57
Jiří Turner: Děkuji.
přidáno 06.11.2014 - 10:51
Orionka: Zamila: puero: Přátelé, trochu teď nerozumím vašim komentářům.Toto dílko má charakter epigramu (není v nabídce) a u epigramu je na místě hodnotit aktuálnost, vtip, břitkost a názor. Myslím, že to všechno tam je. Dumat o nějakých hlubokých uměleckých hodnotách je asi pošetilé a to, že si čtenáři častěji vyjádří k aktuálnímu tématu, než hlubokomyslné básni, je zcela logické. Tento server nabízí uveřejnění i jiných žánrů, třeba reportáží a fejetonů, takže nerozumím, proč by autor s něčím takovým měl chodit někam jinam. A pokud někdo nechce diskutovat na společenská témata, tak stačí nediskutovat a dílo pak nebude mít desítky komentářů a nebude trnem ve vašem oku v příslušné rubrice.
přidáno 06.11.2014 - 10:47
Zamila: Jasně, že to chápu, ale nestrannost v těchto volbách vyjádřit šla, volit nutné nebylo. No a jestli TOHLE je menší zlo, tak teda potěš :). Ale už dost s politikou.
Jinak nevím, co konkrétně myslíš kontroverzními názvy. Schválně jsem na svoje básně koukla a jejich názvy myslím nijak nevybočují. Jenom tenhle poslední je netradiční, ale záměrně, aby jasně naznačil, o co v té básni jde. Takže na rozdíl od puera myslím, že nic nepředstírám a čtenáři je už ze slova volič jasné, že tohle bude o politice. Jestli otevře nebo ne, to je už na něm.
Ani nemyslím, že bych se nějak podbízela. Často zkouším úplně jiné věci, skoro každé moje dílko má jiné téma, jiný styl, jinou formu. Pokud ti to připadá jako bulvár, můžu poradit jenom, ať to nečteš a nekomentuješ. Každý prostě píše, jak umí, a ne všechno se líbí všem, to je jasná věc.
přidáno 06.11.2014 - 10:10
Orionka: Jak nikoho pořád ?? :-D Chápeš, že když odpadnou voliči jednoho kandidáta, je prostě i díky nim zvolenej ten druhej ? :-D Proto je nutné volit menší zlo, aby nezvítězil ten horší !
PS: A jinak má výjimečně :-D Puero pravdu, už mě taky iritujou pod mýma věcma komenty, co nemají co dělat s kvalitou básně. A tady na básni není moc co posuzovat. A vůbec to v poslední době vypadá, že Tě děsně baví nazývat básně kontroverzně a přesně tak, aby šly co nejrychleji do nejčtenějších. Ale o tom bohužel tenhle portál není, to jdi někam do Blesku. Tak a do měěě ! :-D
přidáno 06.11.2014 - 10:05
PrimaDen: Už se budu opakovat, ale jiná možnost byla: v druhém kole jsi mohla volit jednoho, druhého nebo nikoho. Asi to myslíš tak, že Zeman byl menší zlo, ale zároveň souhlasíš s puerem, který píše, že Zeman je národní ostuda. Tak nevím, asi si menší zlo představuju jinak :). Ale každopádně díky za návštěvu i za komentář.
přidáno 06.11.2014 - 09:27
Také souhlasím se Zamilou, Amélilí, Vanovaso a i s Puero..
ten kdo volil, volil menší zlo, jiná možnost nebyla.
přidáno 05.11.2014 - 22:48
puero: No tak zjistí, o co jde, až to otevřou. A za pár dní to zmizne, zas o tolik nejde :). Kde to vře přece nemusí vypovídat nic o umělecké kvalitě díla. A tohle do deníku? Se mi teda nezdá.
přidáno 05.11.2014 - 21:43
Puero (který byl od začátku proti, aby si vulgární lid volil vulgární vůdce) byl v kritické chvíli knížepánovi nakloněn a byl rád, že kníže nevyhrál, protože by si třeba musel vyčítat, že zvolil pěkného komika. Ten vítězný komik co připíchává medaile na mikiny je národní ostuda, ale o to nejde, ty jsi měla tuhle blbost strčit do deníku ať se politika omílá na psancích mimo umění. Takhle se to dostane vysoko do Kde to nejvíc vře a všichni si budou myslet, jaký jsi nenapsala umělecký skvost.
přidáno 05.11.2014 - 17:40
vanovaso: Díky za komentář, k té odpovědnosti jsem už napsala svoje. Dodám, že jaký by byl kníže prezident, se můžeme jen dohadovat, takže tím těžko argumentovat z jedné i druhé strany - každý si o tom může myslet své. Zato jaký je prezident Zeman, to už víme.
přidáno 05.11.2014 - 17:31
nebudu obhajovat chování Zemana, ale nemyslím si , že by byli odpovědní jeho voliči, souhlasím se Zamilou a Amélii, ta volba nebyla moc veliká, a než spícího knížete, který pro hrubá slova /a nejen to / taky nechodí daleko ... jedno je jistě lidé přestávají a přestanou k volbám chodit, protože oni se stejně dohodnou po svém a hlavně ku prospěchu svému... já už taky přestala...
přidáno 05.11.2014 - 17:05
Jiří Turner: Souhlasím, taky mám někdy pocit, že je to jedno velké stádo... ale korunovanej je v tom stádě jen jeden.
přidáno 05.11.2014 - 17:03
Amelie M.: Já knížecí slovník určitě nehájím, taky mi vadí. Ale přece jen je vždycky potřeba posuzovat prostředí, mluvčího a kontext. Těžko srovnávat cokoli, co kdy sprostého zaznělo z úst našich politiků - a že toho bylo, souhlasím - s tím, co v neděli předvedl Zeman.
A dík za hodnocení veršů :).
přidáno 05.11.2014 - 16:18
taron: Přemýšlím, jak reagovat, abych se tě nedotkla, snad to zvládnu :).
Napíšeš dlouhý komentář nikoli k formě, ale k obsahu básně, ale přitom vůbec netušíš, čeho se týká. Není problém to zjistit, stačí do googlu zadat Zeman, ale ty radši píšeš o jiné básni jiného autora a úplně jiném problému...
Tohle byla otázka slušného chování a soudnosti. Já věřím, že tak jako prezident v tomto případě bych se nikdy nezachovala ani já, ani ty, i když tě znám jen virtuálně. Snad mi dáš za pravdu, jestli si to zjistíš... a problém to nebude, píše se o tom nejen v bulváru, ale i ve velmi seriózních médiích... a bohužel už i zahraničních.
Jestli jsi prostě odvolila a dál se o působení Zemana ve funkci nezajímáš, tak nevím, z čeho soudíš, že byl menší zlo. A už vůbec nerozumím tvrzení, že kdybys nehlasovala, dala bys hlas proti sobě. Proč?
přidáno 05.11.2014 - 16:15
Ptám se sám sebe poslední dny, kdo má v tom imaginárním zrcadle křivější hubu, jestli ten sprosťák z Hradu nebo ta armáda pokrytců z podhradí. Je mi smutno z obého...
přidáno 05.11.2014 - 16:04
Orionka: to máš pravdu.. ale v tom případě mohu jen oponovat, že kníže také nemá pokaždé vybrané způsoby.. ;)

ale pokud mám hodnotit tvé verše, tak mě pobavily a dávám jim plus.. :-) pobavila mě i Holubová před školní tabulí.. co ted letí internetem.. :)
přidáno 05.11.2014 - 15:18
No..já ani nevím, co Zeman provedl ! :))) Já nemám čas, jen vím, že něco provedl, protože se roztírá po bulváru. No, já taky volila Zemana, jako nejmenší zlo! Šla jsem taky k volbám proto, že jinak bych dala hlas proti sobě :)
Pokud něco hrozného provedl, je to bohužel, nejen prezident, ale i člověk ! Člověk, člověk, člověk, člověk a pokud někdo tvrdí, že by toto nikdy, nikde - pak je to blbost, více si vážím Yany, která třebas jednou psala taky politicky zaměřenou báseň na ten " bordel" tady a pak jsme diskutovali, že vlastně i ona sama si není jistá, jak by se sama zachovala, jestli by taky nevzala úplatek atd. atd...atd... = jo, musím přiznat, že ani já za sebe dát ruku do ohně nemůžu, neboť jsem se v životě sama sebou několikrát velmi zklamala.
NO, pokud jsme zotpověďní, pak OK. Bude příležitost vše změnit při dalších volbách... toť vše.

:) - a jdu taky něco dělat, hádat se nebudu.
přidáno 05.11.2014 - 13:35
Orionka: Radši jdu nebo mě přepadne touha dozvědět se, jestli seš modrej pták nebo TOPkař :-D
přidáno 05.11.2014 - 13:34
Orionka: Amelie M.: A já už taky nevířim, jdu pokračovat v arabskym slovníku :-) To mě tak oblbuje, až mě to uklidňuje :-) Takže pokecáme zas během voleb nebo dřív - po defenestraci ;-) Čest politicky uvědomělým ! :-D A trochu nadhledu a cynismu do té politiky ! :-) Vulgarita zatim postačí :-)
přidáno 05.11.2014 - 13:32
Amelie M.: Odpovědnost za to, jak se prezident chová, samozřejmě nese on sám. Ale odpovědnost za to, že člověk s takovýmto chováním (které není ničím novým) sedí na hradě, mají jeho voliči a nikdo jiný. Tak to prostě je, sorry ;-)
přidáno 05.11.2014 - 13:31
Orionka: Orionko, Orionko, tohle nám chybělo, viď ? :-D Já Zemana volit musela, protože kdybych k volbám nešla, změnil by se logicky poměr hlasů, což jsem nemohla připustit. To, že Klaus je vůl, vim už dávno, a neříkám to až teď :-D Na nikoho neplivu, to jsi až zas teď někde vylovila Ty. No, a já jsem ráda, že se tu rozvedla tak krásná politická debata ! :-D A víte co ? Jen do sebe, hrrrr !! Máme přece demokracii a každej si může myslet, co chce :-) A je naprosto logický, že si každej bude hájit, co chce, i kdyby na tom už nebylo co k hájení. Protože člověk má svobodnou vůli a někdo získal do vínku i trochu té rétoriky :-D
přidáno 05.11.2014 - 13:26
ale no tak Orionko.. :))) nikdo není za nikoho odpovědný na 100%.. takhle svět nefunguje.. ;) můžeš vychovávat své děti sebelíp.. a někdy se to zvrtne.. můžeš mít dokonalého muže.. a někdy se to zvrtne.. a přesto je neopustíš a nebudeš si spílat, že za vše můžeš ty, anebo jo?
přidáno 05.11.2014 - 13:20
Zamila: jsem četla.. že jdeš taky vařit :)))

Každý má prostě tu svou pravdu.. :-) Já se snažím na člověka také dívat komplexně.. takže, ač mě Zeman momentálně krutě zklamal.. i proto mi nevadí ty momentální vtípky na něj, kterým dávám zelenou, neodvrátím se, protože spousta jeho postojů je mi sympatických.. A souhlasím s tím, co jsi řekla, že spousta mladých lidí ani nevěděla, proč volí Karla.. toto jsem vypozorovala z debat, které se točily okolo voleb.. stačilo rozdat placku před školou a být cool.. Každý, kdo měl jiný názor, byl debil a buran a tak dál.. (to máme ve státě hodně buranských doktorů, vědců, herců........... :)))

Každý máme právo na svůj názor a právo volby.. je možné, že by časem Kája taky pohořel, kdyby se dostal do role prezidenta.. a zklamal své voliče.. anebo také ne.. ale to se už asi nedozvíme, že?

Domluvila jsem.. a už nevířím :-)
přidáno 05.11.2014 - 13:19
Zamila: I tobě díky za upřímnost. A když chceš vířit, ok :)
Možná ti nedochází, že argumentuješ stylem „a vy zase mlátíte černochy“ a pliveš na všechny kolem, abys zakryla problém, o kterém je řeč. Co jiného taky teď zbývá, než tvrdit, že jiný prezident by určitě byl ještě horší než tohle. Tak určitě :)))
Dnes tak populární alibismus ve stylu „já Zemana prostě volit musela“ je taky docela příznačný. Vyvedu tě z omylu, nemusela jsi ho volit. Když jsi nechtěla za prezidenta ani jednoho z nich, nemusela jsi volit vůbec, volební účast (zatím) není povinná.
Takže závěrem: milí Zemanovi voliči, takhle jste si to představovali? Že ne? No ale přesně tohle jste vědomě zvolili, sobě i dalším skoro osmi milionům. A byla to přímá volba, takže tu odpovědnost z vás nikdo nesejme. Okecávat to můžete, jak dlouho chcete ;-)
přidáno 05.11.2014 - 12:29
Amelie M.: Tak já jdu taky vířit :-D Já jsem totiž socan jak poleno :-) A absolutně s Tvým komentáře souhlasím ! Štve mě, jak teď Zeman dělá ostudu, na druhou stranu jsem ho tenkrát (protože Jirka Dienstbier se nedostal výš) volit musela, protože spící Karel - neschopnej jakýhokoliv projevu byl prostě jen cool-punk loutkou v rukách politické reklamy. Nikdy jsem ho neměla ráda, navíc to byla právě TOP 09 a ODS, kdo poslal naši zemi do háje - a on byl hlavním představitelem strany ! Na to už ale lidi zapomněli a líbilo se jim, jak je Karel vtipnej (a vulgární) a že je to šlechtic. To že u něj na panství nuceně dřeli Židé, než je poslali do vyhlazovacích táborů, tomu nikdo nepřikládal váhu. No, ale hlavně že je s Karlem sranda ! Většina mladých ani nedokázala říct jiný důvod, proč ho volí !

Já jsem socan a jsem ráda, že tamta vláda je, kde je. Ve druhém kole jsem prostě musela volit levici (nebo alespoň zdánlivou levici) - a ač jsem na Zemana naštvaná díky jeho paktování s Ruskem a díky jeho urážkám na straně Blízkého východu, nebude pro mě asi nikdy větším zlem, než jakým byl Václav Klaus, samolibý sprosťák, který jak se mu naskytne prostor, pozuráží ve světě tak váženého prezidenta Václava Havla. Nehájím nikoho, ale uvědomme si, jak se chová Karel, jak se chová Kalousek, jak se choval Topolánek. Možná si i tak trochu můžeme vyčítat dlouho očekávanou přímou volbu prezidenta ... Ale to je tak to jediné, co můžeme dělat. Vedle toho, abychom doufali, že přijde někdo, kdo naše jméno ve světě zase očistí ...
přidáno 05.11.2014 - 12:28
Orionka: jojo, taky mě zaráží chování lidí.. no a co se týká Zemana, tak budu věřit v to, že se k tomu postaví jako chlap.. ;)
přidáno 05.11.2014 - 12:25
Amelie M.: Díky za upřímnost. Vášně vířit netřeba a kudly do zad si snad taky nevbodneme :). Mě tedy zaráží víc chování prezidenta než reakce lidí, ty se skoro daly čekat. A je podle mě vcelku jedno, jestli ho kdo volil jako menší zlo nebo prostě chtěl právě takového člověka za hlavu státu. Jako hulvát a lhář se projevil už před volbami... tak ho tam teď holt máme. :)
přidáno 05.11.2014 - 12:12
Orionka: nechci tu vířit nějaké vášně.. jen budu konstatovat..

upřímně.. já jsem byla pro Zemana.. a nestydím se za to.. z té "nabídky", kterou jsme dostali, se dalo těžko vybírat.. a pro mě osobně byl z mnoha důvodů lepší volba, než ten spící pán, co občas také nejde pro peprné slovo daleko :) Zemanův výstup mě ale také zarazil a velmi zklamal.. v tomto ho neobhajuji, ale to neznamená, že absolutně otočím a budu vyřvávat, at žije Kája.. to zase fakt ne..

mě spíš zaráží hloupé chování lidí, které předváděli okolo voleb i teď.. a je jedno, z které strany to běží.. moje nejlepší kamarádka má zcela jiný názor, než já a přesto jsme si kudlu do srdce nebodly.. a myslím, že o tom to je.. :)
přidáno 05.11.2014 - 12:02
oslov radek: Díky.
přidáno 05.11.2014 - 12:02
Zamila: No on v něm ten sebestřednej pomstychtivej nadutec byl vždycky, ale teď je víc na očích a taky má víc příležitostí se předvést, bohužel. "Křivou" tam bylo původně, ale pak jsem to změnila kvůli rytmu.
přidáno 05.11.2014 - 12:00
Amelie M.: Někdy je těžké nereagovat, příště to zkusím ovládnout. Ale záleží na síle podnětu :D
přidáno 05.11.2014 - 11:58
Náčelník Holá Ruka: Dík :). Pozoruji různé reakce, menšina Zemanových voličů ho pořád hájí, ale většina se kamsi vytratila. Právě pro tyhle jsem to psala. A úplně nejvíc mě baví lidi, co tehdy na FB hrdě hlásali "volím Zemana", ale pak to nenápadně smázli a dneska si tam věší parodie na jeho výstupy :))
přidáno 05.11.2014 - 11:53
super
přidáno 05.11.2014 - 11:52
No, jo, v Zemanovi naplno propukl Zeman :-D PS: Stačilo by "křivou" :-)
přidáno 05.11.2014 - 11:43
a jéje, jsem čekala, kdy to někdo vtáhne i sem :D
přidáno 05.11.2014 - 11:39
Bylo by strašně krásné kdyby se divili...
Pro nás pytlikovi nevoliče hezké dílko :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pro 2 717 405 voličů : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Horolezecká
Předchozí dílo autora : Horší než Damková

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku