Člověk je tvor věčně pochybující...
přidáno 01.11.2014
hodnoceno 17
čteno 1055(19)
posláno 0
Evoluce vztahu
a redukce citu?
V pochybnostech plavu
a říkám si: Jsi tu?

Žije ještě Láska,
je někde i pro mně
či už jen čas mlaská
tam v mé hlavy domě?

Mlaská, chrup si brousí,
pohltí mne zcela,
srdce, mysl, vousy,
vrásky z mého čela?

Zapomenu navždy,
že kdes, Lásko, jsi tu?
Zklamání mne vraždí,
rychle, bez soucitu...
přidáno 22.02.2015 - 15:24
j.f.julián: Neboj, neberu! Jenže každý jsme trochu jiný.A já nejsem profík, jen takový kutil...:-)
přidáno 08.11.2014 - 08:23
tady bych zvolil do řemesla jiné výrazy, ale ještě tě neznám, tak soudím dle sebe jako každý a neber to jako výtku!
přidáno 01.11.2014 - 14:42
vanovaso: Vždyť já vím! ;-)
Jo, můžete mrknout i do deníčku! Taky jsem si tam něco ulil...
přidáno 01.11.2014 - 14:39
oslov radek: Děkuju! ;-)
přidáno 01.11.2014 - 14:37
Zamila: Děkuju, Zamilko! Hezky jste se tu s vanovaso rozpovídaly! Ale to je moc dobře. Copak jsi mínila tím, že sem za chvilku dorazím? ;-)
Já dnes asi na dlouhé disputace moc nebudu, děvenko...Cítím se víc než mizerně a závidím těm, co už mohou čichat k fialkám odspodu!;-(
přidáno 01.11.2014 - 14:05
shane: však to taky bylo i směrem k tobě...
přidáno 01.11.2014 - 14:04
vanovaso: Ahoj!
Jen zírám, jak jste si tu se Zamilkou otevřely diskusní fórum! Ale je to dobře, některé věci je třeba připomínat. Mluvíte mi z duše! Děkuju...;-*
přidáno 01.11.2014 - 11:34
vanovaso: Neboj, on brzo dorazí shane :-D A oni prostě chlapi chtěj klid a mít stále svý možnosti, no. Ale určitě někde nějaká výjimka je ! Jen ji stihnout najít :-)
přidáno 01.11.2014 - 11:31
Zamila: vidíš? tak to je přesně mužský přístup - my bychom to tu rozebírali do večera a oslov radek řekne :líbí
jedou v tom i ti starší...zvláště rozvedení, ti do žádných nových vztahů -trvalých nechtějí...tak to je život...???
přidáno 01.11.2014 - 11:28
libí
přidáno 01.11.2014 - 11:26
vanovaso: Jo, to je holt věčný paradox ... Už když se narodili, věděli, že budou polygamní ;-) Ale třeba někde existuje výjimka ... A nebo si prostě počkat do x let, až se vyřáděj a pak jim dojde, že by zůstali sami ... Ale která ženská takhle může čekat, že jo ...
přidáno 01.11.2014 - 11:20
Zamila: jj, vždyť i o tom už jsem se zmínila : Jsou muži, Napořád... Oni chtějí opravdu volnost , klid,občasný sex bez závazků,absolutní soukromí... jak muži , tak ženy -ale muži víc, cítí se víc svazováni...možná mají i pravdu, protože ženy chtějí být spolu a oni cítí spíš vedle sebe...
přidáno 01.11.2014 - 11:15
vanovaso: Tak to je krásné číslo. A myslím, že tahle čísla se už dneska prostě nedějí. Všichni chtěj všechno hned a pořád dokonalý, ale většinou se snaží jen jeden - a nebo je z toho celkově jen přežívání ... Spíš mi přijde, že si chce dneska každý jenom užívat a jakákoliv zodpovědnost je pro něj cizí - protože je to příliš velké břímě.
přidáno 01.11.2014 - 11:12
Zamila: souhlasím... v našem vztahu také byly krize, ale vydželi jsme spolu 32 let ,a možná dál,kdyby... jen mluvit a druhého poslouchat a snažít se pochopit, pochopení, porozumění a tolerance vůbec není klišé, jak se zdá...
přidáno 01.11.2014 - 11:05
vanovaso: Já myslím, že ten správný pár by si něco tak křehkého nikdy rozbít nenechal. A obecně si myslím, že v dřívějších dobách lepších hodnot stála láska na mnohem pevnějších základech. Lidé si jí vážili a nedělali ukvapené závěry pro každou blbost. Prostě to překonali a lásku posílili. A dneska ? Radši utečou za někým jiným. To odvaha se a čest se nám vytratily ze světa ...
přidáno 01.11.2014 - 11:03
Krásná dušičková :-D ;-)
přidáno 01.11.2014 - 08:42
Škoda , že si nevážíme lásky , když ji máme a nepracujeme na ní, na jejím rozvíjení, aby neuvadla, a když se ztratí, jsme vykolejení a chtěli bychom vrátit zpět, a ono to někdy nejde... pak pláčeme a rveme si vlasy, jak jsme byli hloupí, slepí, možná necitliví,jistí si něčím, co je tak křehké a tak lehce se rozbíje... a najednou máme prázdné ruce a ne a ne je zaplnit...
evoluce vztahu a redukce citu? - je to jen na nás samých...říká se : jaký si to uděláš, takový to máš... prostě jsme jenom lidi, i ti na druhé straně, a každý vnímáme přítomnost jinak - nakonec i minulost... to jsem se rozpovídala...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
I tak vypadá Láska! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Srdeční mapy potrhané
Předchozí dílo autora : Kocour záletník

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o Sucháč :
Vděčím Ti za mnohé... Slova to nepopíší, ale až jednou budu držet své první poetické dílo v rukou, vždy budu s vděčností vzpomínat na člověka, který mi dal pocit, že někam patřím a zavedl mne k lidem, kteří mi pomohli zrovna tak. Bez Tebe a Tvé sbírky by nebylo mnoho světla, které mne táhne nahoru a nutí mne být lepším člověkem. Děkuji a nechť se naše cesty i nadále kříží. :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku