přidáno 28.07.2014
hodnoceno 20
čteno 1310(38)
posláno 0
Ach, být tak skálou
co se dokáže rozžhavit
nebo zchládnout
podle toho jak svítí slunce...

Být sovou a moudře hledět na svět vůkol
(nebo alespoň tak vypadat)

Být orlem na pokraji vyhubení
který by se měl vraždit, ne kvůli trofejím
ale pro jeho zrak
(schopnost rozlišení)

a také znát správnou míru
jako osel
když už toho bylo dost
nejde ani o krok dál

Ach, být tak skálou...
přidáno 27.12.2014 - 19:19
taron: Bez srdce?
přidáno 15.10.2014 - 16:44
Mně, i přes mírnou kritiku jiných, přijde úžasná.. ;)
přidáno 31.07.2014 - 13:09
Úžasné
přidáno 31.07.2014 - 09:52
jsem pro tebe symbol? Hm....a rozčiluješ se? Hm...

i přes tvé rozčilování díky :)
přidáno 30.07.2014 - 16:41
taron: nechci se s tebou hádat :) ... nebo vlastně, proč ne .... vždycky to byla zábava ... ale ... jsi pro mě jistý symbol dobrých zamilovaných básní plných nenaplněné touhy ... to se mi líbilo ... tak proto se teď rozčiluju, když vidím, co vidím :)
přidáno 30.07.2014 - 15:00
Lasak: teda děkuji za tak krásnej komentář :)
přidáno 29.07.2014 - 19:48
Páni. Po více, jak dvou měsících se tady oběvím a najedu hned na tvou báseň, co mi vyskočila. Sice jsem miloval tvůj styl pozitivně založený, ale tohle je popravdě, tak upřímné a jde vidět, že to vychází z tebe, až to bere dech. Vážně se ti povedla :)
přidáno 29.07.2014 - 19:10
Danny: Psavec: kmotrov: děkuji za komentáře...jednou jsem napsala báseň : i kameny milují...nebo tak nějak :)) jejich láska je pořád stejně silná, láska lidí je jak na bobové dráze, jednou dole, jednou nahoře...

láska na míru? To mne zaujalo :)
přidáno 29.07.2014 - 14:56
Ale skály nás milují! Svým způsobem, dávají nám pocit jistoty. Ve dne nás dokáží ochladit a v noci nám dát teplo, co do sebe přijaly z denního slunce, nebo od ohně. I taron miluje svým způsobem, taronovsky, každý milujem svým způsobem a je to dobře i špatně.
My, hledáme lásku na míru a nikdy nenajdem...
(možná to uslyšíš v Nových Dvorech)
přidáno 29.07.2014 - 14:40
povedla se.
přidáno 29.07.2014 - 12:57
začiatok ma veľmi zaujal :) pekné
přidáno 29.07.2014 - 11:15
ještě jednou větou : je o emocích a o tom, jak umí zabíjet... nebo možná naopak oživují , zase závisí na úhlu pohledu :)
přidáno 29.07.2014 - 11:13
loner: Sucháč: no, co k vám dvoum, no...co napsat, škoda, že neoslovila ...

kdysi jsme se tadyk hádali, jestli vysvětlovat pohnutky autora, nebo ne..., můj pocitový talent nechte být, je tam...jen ho chci zabít, je lépe žít bez srdce...jde to snáz, člověk tak netrpí, nebo ho vypsat?

prý málo miluji - to mi řekl někdo blízký, nejde nemilovat, ale nejde mi se orientovat rychle, podle situace... - jsem asi pomalá a zaostalá, všechno mi trvá, vše prožívám hodně silně...tak být skálou, co jen tak rychle chládne, nebo se nahřívá...je dobré ne? Pro mě asi jo...a když to nejde být skálou, pak alespoň sovou - co umí rozpoznat situaci, posoudit co nejobjektivněji a taky znát správnou míru....no, asi se ta báseň fakt nepovedla, promiňte, ale šla ze srdce, z okamžiku, jako vždy, to přísahám :)
přidáno 29.07.2014 - 11:07
vanovaso: Midem: korálek: Devils_PIMP: Děkuji za komentáře...
přidáno 29.07.2014 - 01:38
asi to neuslyšíš ráda...ale já s ním souhlasím...ta báseň srdce opravdu nemá...škoda...
přidáno 28.07.2014 - 23:31
... no, budu vostrej Taron, pac se tak trochu zname. Tohle je snad nejhorsi vec, co od tebe ctu a ty vis, ze jsi muj salek kavy. Nevidim myslenku, neslysim rytmus, postradam originalitu a cestina me taha za vkus ... Mas tu spoustu krasnych veci z doby, kdy's chtela oslovit svet. Pocitovy talent ti dovolil pritahnout ctenare, tak si nekaz povest :) .... a nenut se .... tak, a ted se do me muzes pustit ty :) anebo ostatni .... tak do toho :)
přidáno 28.07.2014 - 23:02
Posledni bych vypychnul - jo ma co do sebe...
přidáno 28.07.2014 - 19:14
Hezké ) skálou být bych také chtěla )
přidáno 28.07.2014 - 18:22
Hezký čtení. Mám rád skály a vím, co dovedou.
přidáno 28.07.2014 - 17:10
i askály mají srdce, kamenné - však on se on vrátí, nebo jiného najdeme ... hezké ...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bez srdce : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Romantika s jasnou vizí...
Předchozí dílo autora : Tak přísahám

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Sokolička :
děkuju ti za to, žes mě hned neodsoudila a i přes ty /hádky/ sis ke mně našla cestu. i já k tobě.vážim si tvejch komentářů. seš faájn Marcelo..;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku