Roman ze mě strhává ručník a říká: "Nemáš se čeho bát, slyšel jsem tě přes zeď, nádherně vzdycháš. Buď pěkně klidná a užijeme si to!"
přidáno 24.06.2014
hodnoceno 3
čteno 5125(17)
posláno 0
To byl zase den… V práci jsem se za celý den snad ani jedinkrát nezastavila, asi 15 lidí si na mě do telefonu vylilo zlost a nakonec jsem si musela vyslechnout i šéfa na koberečku… Odcházím z práce a v hlavě se mi už honí další nekonečno myšlenek: "Co koupím v obchodě? Mám plný koš prádla a kupa na žehlení je už taky větší než únosná…“ Přijdu z obchodu domů, vybalím tašky s nákupem, a jdu si dát koupel. Ulehám do vany a pouštím vodu, jak tam tak ležím a voda pomalu přitéká, přepínám na sprchu a začnu si s ní přejíždět v rozkroku - přivírám oči a začnu lehce vzdychat, je to tak příjemné a sex už jsem neměla tak dlouho, že pomalu vlastně ani nevím co to je… Dráždím se sprchou a je mi to málo, v rychlosti sahám po lahvičce od šampónu, která (i když jen vzdáleně) trochu připomíná penis a strkám si ji do své roztoužené mušličky, přirážím rychleji a rychleji a druhou rukou se nepřestávám dráždit sprchou. Trvá to velice krátce a přichází orgasmus, celá se třesu a hlasitě vzdychám (úplně cítím ten slastný pocit, který se mi rozlévá po celém těle…) Vylézám z vany, omotám kolem sebe ručník a rvu prádlo z koše do pračky. Pouštím pračku a v tom zazvoní zvonek. Úplně zapomenu, že jsem jen v ručníku, nepřemýšlím a jdu otevřít dveře. Za nimi k mému překvapení stojí pohledný muž, asi okolo třicítky, podává mi ruku a s úsměvem říká: "Dobrý den, jmenuju se Roman, jsem Váš nový soused." Také k němu natáhnu ruku, ale nestihnu se ani představit, jelikož mě Roman (jestli se tedy tak opravdu jmenuje) už tlačí skrze dveře přímo do ložnice a hází mě na postel. Jsem tak překvapená, že se nezmůžu na jedinou hlásku. Roman ze mě strhává ručník a říká: "Nemáš se čeho bát, slyšel jsem tě přes zeď, nádherně vzdycháš. Buď pěkně klidná a užijeme si to!" Jen na něj třeštím oči a snažím se o nějaký druh vzpoury, on mi mezitím mými vlastními punčochami přivazuje ruce k posteli a šátkem zavazuje oči. Konečně se zmůžu na alespoň ubohé "Nechte mě, pomoc!" Ale chytá mě za krk a tiskne ho tak silně, že jen těžce lapám po dechu. Neváhá a druhou rukou mi zajíždí mezi nohy, koušu se do rtu (přece nemůžu dát najevo, že mě vlastně celá tato situace nehorázně vzrušuje), ale není mi to nic platné, i když se snažím nevzdychat, má mušlička mě prozrazuje úplně perfektně. Roman zajede hlouběji do mé mušličky a vlhkost mu pokryje ruku, jen slyším, jak se usměje, teď už ví, že si se mnou může dělat, co chce…
Mačká mi prsa a saje bradavky, občas se do nich i zakousne, sjíždí níže, roztahuje mi prsty mušličku a přisává se ústy, dráždí mě na poštěváčku mrštnými, rychlými pohyby a zároveň mi střídavě vráží prsty do dírky a přejíždí po análku. Celá se chvěju, přichází orgasmus, ale co to?! Z ničeho nic přestal! Svíjím se jako žížala, chci se udělat, kroutím se, snažím se uvolnit si alespoň jednu ruku, abych se sama mohla vyprstit, Roman se tomu jen směje. "Jsi krutý, chci ještě!", říkám mu, ale on nereaguje, "prosím, prosím", více se snad ztrapňovat ani nemůžu. V tom opět zvoní zvonek u dveří (napadá mě: "to snad ne!? On mě teď bude muset odvázat a všechno to skončí, kdo to sakra jen může otravovat!") Roman mě však nechává ležet a v klidu odchází ke dveřím a otevírá je, slyším jen nějaké další dva tlumené hlasy a potom už jasné - do pokoje vešli další dva muži! "Tak to je ona? A je hodná? Nebo na ni musíme po zlém?" zeptá se jeden z nových a propuknou ve smích. Veškerá moje nadrženost je tatam a začínám propadat panice. Roman mě chytá za nohy a říká: "Klid pánové, je pro nás jako stvořená, že jo, že jsi hodná? Tady kamarádi by se s tebou taky chtěli seznámit." A opět propukli v smích.
Ani jsem se nezmohla na odpověď a jeden z nich už klečel nad mou hlavou a rval mi svůj klacek do pusinky: "Kuř, děvko! A opovaž se mě kousnout!" Na to se ozval opět Roman: "Hele Kubo, ona není žádná děvka! Chovejte se k mojí kamarádce slušně!" Potěšilo mě, že se mě zastal, ale nezachránilo mě to před tím, abych ho dotyčnému Kubovi nemusela vykouřit. Nasála jsem tedy ztopořený Kubův úd a jemně po něm začala přejíždět nahoru a dolů, byl krásně tvrdý a dost široký, měla jsem co dělat abych se nezadusila, když začal přirážet.
Po mém těle mezitím šátraly další čtyři ruce, hladily mne na prsou, břiše, stehnech, občas nějaký ten zbloudilý prst zajel i do mé mušličky, která už zase začínala být celá nedočkavá a vlhká. Netrvalo dlouho a dočkala se, Roman zasunul svůj klacek hluboko do mé mušličky a začal přirážet. "Péťo, přidej se, jednu dírku má ještě volnou", řekl Roman a přehodil mi nohy skoro až k hlavě aby třetímu udělal místo. Najednou jsem na análku ucítila mírný tlak, pak přišel náraz a já vykřikla, až jsem málem spolkla Kubův klacek. Roman přirážel jako zvíře a třetí (pravděpodobně tedy Petr) mi šukal moji prdelku jako o život. Cítila jsem se totálně poníženě, všechny otvory ucpané mužskými údy a necudně šukaná cizími lidmi, zároveň jsem z toho všeho ale byla i neuvěřitelně vzrušená. Celá jsem se chvěla, zase na mě přicházel orgasmus, začala jsem přirážet mušličkou i prdelkou na ty dva obří ocasy a zanedlouho opravdu přišel, celé tělo mi oblil horko-ledový pot, roztřásla jsem se a za přímo zvířecího vzdychání jsem prožila snad svůj nejkrásnější orgasmus na světě! Kuba se udělal zároveň se mnou, asi ho vzrušilo, jak mu do klacku funím a vzdychám a vystříkal se mi přímo do krku. V žádném případě mi to nevadilo a dychtivě jsem sála jeho uvadající úd a žalud, aby ani kapka nepřišla nazmar. Druhý se udělal Petr, zaťal mi nehty do hýždí a vrazil mi do prdelky ocas až po kořen a s výkřikem mi plnil dutiny svým teplým semenem, sem tam ještě lehce přirážel, aby ze sebe vyždímal úplně všechno, poté se skulil na bok a jen hlasitě oddechoval. Roman měl zdá se výdrž dosti nekonečnou…
Když viděl, že jeho kamarádi jsou už hotoví, nezaváhal a vytáhl ze mě svůj stále ztopořený úd. "Co je, kluci? Snad jste ještě neskončili?" Zeptal se jich. "Dej mi chviličku", odpověděl Kuba a už mi šátral v mušličce rukou. Roman mezitím přešel k mé pusince a nechal si ho kouřit. Doufala jsem, že už bude konec, ale Roman zdá se měl jiné plány. Kundičku i prdelku jsem už měla bolavé a po tom orgasmu jsem byla i docela dost vyčerpaná. Slyšela jsem, jak Petr chodí po pokoji a otevírá skříně, říkala jsem si: "Co si to sakra dovoluje?" Až najednou vykřikl: "Ohó, pánové podívejte, co jsem našel!" A začal se skoro až ďábelsky smát. Mě jen polil mráz, asi narazil na Realistixxx, což byl skoro 30ti cm masturbátor, který jsem dostala před třemi lety k narozeninám jako vtipný dárek od své kamarádky, a který jsem nikdy nepoužila (děkuji Kačenko, opravdu děkuji). Nemýlila jsem se, našel ho a právě s ním mával ve vzduchu a všichni se tomu smáli. "Tak na co čekáš, nevyzkoušíme ho?" Pobídl Petra Roman. Více k tomu říkat ani nikdo nic nemusel a Petr už si to mířil robertkem přímo do mě. Vrazil ho tam bez jakéhokoli ostychu skoro celý a začal mě s ním zběsile šukat, křičela jsem a svíjela se bolestí. Roman mi pusu ucpal pořádně svým klackem, který mi vrazil hluboko do krku. Bolest se naštěstí po krátké chvíli začala měnit ve slast a já si užívala Realistixxxe jak jsem jen mohla a hlavou se mi honily myšlenky, proč jsem ho vlastně nikdy nevyzkoušela a raději se v koupelně šukám šampónama…
Netrvalo dlouho a na mě začal přicházet opět orgasmus, celá jsem přímo tekla a svíjela se slastí, na to asi Roman čekal, otočil se o 180 ° a přebral robertka od Petra a přisál se k mé kundičce a sál moje vytékající šťávy jako hladový medvěd, který právě narazil na med. Zároveň přirážel ocasem do mé pusinky a vrazil mi robertka do zadečku, to byla poslední kapka mého vzrušení, vystříkla jsem mu všechny své šťávičky přímo do úst a on moje ústa také plnil svým semenem. Všechno jsem poctivě spolykala a pak jsem doslova odpadla vyčerpáním.
Vzbudila jsem se až ráno a uvažovala, jestli se mi to snad jen nezdálo, ale když jsem se snažila jakkoli pohnout, zjistila jsem, že mám ještě pořád jednu ruku přivázanou k posteli, a že mě pálí mušlička i prdelka jako čert. Rozmotala jsem si teda tu punčochu z ruky a pomalými, nejistými kroky (připomínaly spíše chůzi kačeny nebo husy) jsem odkráčela do koupelny dát si sprchu, z obou mých dírek totiž stále ještě něco vytékalo. Osprchovala jsem se, oblékla se a vyrazila do práce a přemýšlela, co mě tam asi zase čeká. Když jsem zamykala bytové dveře, z vedlejšího bytu vyšel muž a zeptal se: "Tak jak jste se vyspala, sousedko?" Zvedla jsem oči, byl to Roman! "Doufám, že dobře", pokračoval: "Tak ať Vám to v práci rychle uteče, uvidíme se zase večer." Usmál se a odkráčel k výtahu. Já zůstala stát na chodbě jako opařená, celým mým tělem procházel mráz a už jsem se nemohla dočkat večera…
přidáno 28.07.2014 - 23:43
Roztomilé, krásná představa :) Akorát chlapi by nebyli sousedi, ale zbloudilí a nadržení vojáci Wehrmachtu, ojojoj, to by bylo přímo fantastické :)
přidáno 03.07.2014 - 20:24
Takový velice přímočarý,bez děje okolo takový ten tip "masturbační povídky". Ale zajímavý, jsem zvědavý na další.
přidáno 24.06.2014 - 23:26
tak tahle povídka si na nic nehraje.. jde rovnou „na věc“ a pak řádně přitlačí na pilu.

To je IMHO škoda, protože „ahoj, jsem tvůj nový soused“ je hrozné klíšé a skupinové znásilnění - no, přijde mi to trochu neetické.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
To byl zase den… : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chata za městem

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku