Vzpomínky se vracejí...
přidáno 26.05.2014
hodnoceno 16
čteno 1500(26)
posláno 0
Den po dni,
noc bez měsíce.
Uplynul rok
co zhasla svíce...

Možná sirky,
krátí chvilky...
Daleko od knotu,
všechny zhasnou.
přidáno 13.03.2016 - 14:04
Dee: A já myslel že tu starší básně nikdo nečte už. Děkuji :)
přidáno 11.03.2016 - 21:56
tohle je z mého soudku, super...
přidáno 22.02.2015 - 21:23
BorůvkaB: Na světle už jsem, jen někdo dává přednost kapuci a slunečním brýlím. Děkuju
přidáno 17.09.2014 - 15:58
Jednou snad už vyjdeš na světlo... Ta tma nosí i špatné věci. Ale co se básně týče: Hloubku to má, ale souhlasím s Devilsem
přidáno 27.05.2014 - 23:59
Aidlin: Jsme oba paličatí a ani nevím jestli ,,kolovrátek,, mám brát jako lichotku či ne. Bereš to až moc jednoduše možná... Nevím. Teď večer už R.I.P koment, děkuji. :)
přidáno 27.05.2014 - 23:43
Tajemný: Myslela jsem, že se tady hodnotí i myšlenka. Nerozumím moc tomu, co máš za problém. Já zhodnotila myšlenku a to, že se nechceš zpovídat ze života? Slyšela jsem toho až až. Jsi jako kolovrátek.

Ale pokud toužíš tolik po tom, abych ti zhodnotila báseň po obsahové stránce, tak to neudělám, protože kdybych něco chtěla vytknout, tak to tady máš černé na bílém.

A střepy, že nejdou jen tak slepit? Ale prosimtě. To se časem zlepší. A střepy nosí štěstí.
přidáno 27.05.2014 - 23:29
Aidlin: Hodnoť prosím báseň.. Nechci se zpovídat z života a myslím že střepy někdy nejdou jen tak slepit.
přidáno 27.05.2014 - 23:23
taron: Každý v tom může vidět něco jiného, dal jsem tomu větší otevřenost. :)
Pro mě mohla být svíce i srdce a láska a sirky jen klamné či rychlé záblesky které zmizí spolu s polibky... ale zatím žádná nedokáže knot zapálit.. Vždy z nějakého důvodu zhasne.
přidáno 27.05.2014 - 23:16
Děkuji všem za reakce k básni,ať už jakékoli. Někomu sedla, někomu ne. Nemohu napsat vždy báseň ,,dobrou,, na tolik... aby s ní souhlasili všichni (ať už z hlediska obsahu, rozsahu, grafické stránky, názoru, aj.). Koneckonců píši jako každý podle svých nálad a emocí, či jaký styl mi přijde pod ruku a jaká se naskytne příležitost. Za pokus snad nic nedám... Možná zas něčím přispěju do houfu děl tady.
Děkuju za názor a zhodnocení! :)
přidáno 27.05.2014 - 09:27
Nóoo, když se člověk zamyslí, pak to také cítím tak, že :
ten konec je dost dobrej....právě proto, že je rychlej a není čas na hloubku...a vono to tam zrovna je a dá se v tom utopit.

Někdo, než aby zapaloval svíce, pak si krátí chvilky sirkami a mezitím svíce dohasne? Ta svíce na vzpomínku? Plně toto chápu. Jednou jsem napsala báseň : Nezapomněla jsem, ale raději nevzpomínám - a tvoje báseň mi to připomněla - nelze zapomenout, ale vzpomínáním lze se jen trápit...

moc pěkně napsaná, fakt.
přidáno 27.05.2014 - 08:49
Já tam ten obsah vidím. A ta myšlenka je výborná. I přes to, že tyhle tragické citové výlevy až tak úplně nemusím. Konec je, pravda, dosti rychlej, ale v něm spočívá síla básně. Moc bych toho tam nepřidával. Podle mě by tomu prospěla spíš drobná grafická úprava. Třeba oddělit poslední dva řádky od předešlého mezerou. Čtenář by tak měl víc prostoru...
přidáno 26.05.2014 - 23:17
jako zákusek dobrý, ale nenasytí
přidáno 26.05.2014 - 23:08
Prooooc?! Proc jsi zabil tak krasnou vec Romane?! Dokonala prvni dloka a ten zacatek druhe ? No DELIKATESA! A ty to zaspedlis rychlim koncem do nikam - to je jak uzasna akce v hokeji/fotbale bez golu ... Vazne skoda!
přidáno 26.05.2014 - 21:32
No, já nevím. A co už třeba, jít dál?
Je to jako brečet nad rozlitým mlékem.
přidáno 26.05.2014 - 21:23
West: Měla to být krátká báseň, je pro mě důležitá po jiné stránce pohledu.
Jsem rád ale za nějakou reakci a třeba se v tom uvidí někdo jiný.. :) děkuji
přidáno 26.05.2014 - 20:37
Text by si zasloužil více obsahu. Na takovém malém místě je to opravdu málo.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ve tmě : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Přesýpací hodiny
Předchozí dílo autora : Živá mrtvola

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku