přidáno 04.05.2014
hodnoceno 2
čteno 1429(7)
posláno 0
Každý večer v dětském pokoji když už malý klouček Filípek a jeho rodiče spí,se probudí cínoví vojáčci a tiše jako myšky si vylezou na psací stůl kde leží nějaké malůvky a jedna dětská knížka o krtečkovi a autíčku,tu knížku už včera večer viděli a velmi se jim líbily barevné obrázky krtečka který jezdí v roztomilém autíčku,plni zaujetí si prohlédnou znovu celou knížku,tiše otáčejí stránky knížky zatímco jim měsíček na obloze ve společnosti hvězd dělá tichého společníka a posílá jim do pokoje měsíční svit aby líp viděli na ty pěkné obrázky a vojáčci mu za to vždy vesele zamávají ale na druhou stranu je jim líto že měsíček není na obloze každý večer,ale už je tu konec knížky,krteček zaparkoval autíčko a šel spát s natahovacím klíčkem,cínoví vojáčci knížku tiše vrátili na její místo a ještě se podívali na povedené obrázky od Filípka,nejvíc je zaujala pěkná pirátská loď s vousatým kapitánem u kormidla kterému na rameni seděl pestrý papoušek a oba pozorovali neklidné moře zatímco zbytek posádky hrál karty o peníze,vojáčci najednou měli pocit jako by k nim papoušek promlouval a zval je na palubu pirátské lodi,vojáčci si chvíli mysleli že se jim to snad jen zdá ale najednou jakoby na okamžik slyšeli zpěv pirátů hrajících karty,vojáčci by se rádi podívali do tak neznámého dobrodružství na lodi ale v tom si vzpoměli na malého Filípka který si s nimi rád hraje a bylo jim jasné že teď nemohou odejít,Filípkovi by ráno bylo smutno kdyby nás nenašel říkali si zatímco se vraceli zpátky do krabice kam je Filípek vždy před spaním uložil,vůbec jim nebylo líto že tu zůstali naopak,zdál se jim krásný sen o tom že se plavili na pirátské lodi vstříc opuštěnému ostrovu na kterém určitě najdou zakopaný poklad a kam se určitě znovu podívají.
přidáno 06.09.2014 - 16:57
Námět celkem hezký, ale po formální stránce to hodně strádá (čárky ve větách, stavba vět, gramatika...). Možná by si to chtělo několikrát po sobě přečíst :)
přidáno 29.05.2014 - 05:08
Ještě se k tomu musím vícekrát vrátit, těch obrazů je tu hodně a čtu to ráno ve chvatu. První dojem - nedávné vzpomínky

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Svět dobrodružství : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Klíč
Předchozí dílo autora : Princ

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku