nezapomenutelný zážitek z přírody
přidáno 24.04.2014
hodnoceno 2
čteno 1074(7)
posláno 0
Veverka v Zámecké zahradě.


Využila jsem dnes jarního počasí a šla jsem na procházku do mé oblíbené Zámecké zahrady.Bylo tam krásně, stromy se začínaly zelenat,všechny jarní kytičky vykvetly najednou. Na rybníce důstojně plula labuť -hledala jsem jejího druha, protože labutí páry jsou na celý život. Našla jsem ji, seděla na malém ostrůvku uprostřed rybníka na hnízdě a její druh hlídal okolí. Najednou jsem zpozorovala na cestě veverku. Bylo na ní zvláštní, že něco nesla v tlamičce. Zůstala jsem nehnutě stát, abych ji nevyplašila a čekala, až se přiblíží. Byla jsem zvědavá, co nese. Proběhla těsně vedle mne a já s úžasem viděla, že přenáší své mládě. Bylo k ní přitisknuté a malý ocásek mělo omotaný kolem jejího krku. Bylo asi těžké, vždy po pár metrech musela odpočívat. Vybrala si mohutný strom poblíž a i s mrnětem rychle vyšplhala do koruny. Ještě chvíli jsme se dívala, jestli ji uvidím. Opravdu tam našla asi vhodný domov pro své dítě, protože za chvilku byla vidět, jak běhá po silné větvi už bez mláděte. Byl to nezapomenutelný zážitek.
přidáno 26.04.2014 - 23:57
ŽblaBuňka: Déky , jsem ráda, že někdo vnímá i krásy kolem sebe, které jsou mnohdy nepatrné, ale o to milejší.
přidáno 25.04.2014 - 19:19
to rád věřím, také mne podobné okamžiky dokážou duševně obohatit

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Veverka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kdo to byl?
Předchozí dílo autora : Teplice-nejstarší lázně v Čechách

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku