přidáno 08.03.2014
hodnoceno 6
čteno 1816(6)
posláno 0
Jak likvidovat octomilky.

Už jsem jednou psala o hubení obtížných mušek, které v desítkách poletují bytem a nám nezbývá, než jim stále mávat, kdykoliv letí kolem hlavy nebo jim zatleskat ve snaze některou zlikvidovat. Asi se jim to moc líbí, protože zvou na zábavu další jedince. Na internetu jsem našla babskou radu. Do talíře dát octovou vodu a kyselou past postavila na místo, kde je jich nejvíce. Nastražila jsem a po delší době zírala. Po celém okraji talíře byly těsně namačkány mušky, které vypadaly jako diváci gladiátorských zápasů sledující drama pod sebou. Uprostřed talíře byla jedna utopená a jedna na cestě ke zkáze. Po další hodině se situace téměř nezměnila. Přestal mě bavit výzkum chování hmyzu a vrátila jsem se k obvyklým denním činnostem. K večeru jsem si nalila sklenici vína a po chvíli nevěřila svým očím. Okraj skleničky se začal plnit muškami a několik v extázi okamžitě vlétlo do nápoje. V octovém nálevu v kuchyni byly pouze tři oběti!

Nejenom já, ale i okřídlený hmyz dává přednost dobrému nápoji. Moje babská rada: kvalitním mokem můžete likvidovat nejen octomilky!
přidáno 11.01.2018 - 11:41
Ač nebudou mít dlouhé žití, máš společnice k tvému pití. Opijí se během chvilky, ty proradné octomilky.
přidáno 09.05.2014 - 15:58
puero: Je to velmi dobrý nápad, ale dost se prodraží, nehledě na to, že vlivem důsledného vědeckého pokusu se z vás stane lehce alkoholik. Léčba z alkoholu je už daleko méně příjemná.
přidáno 08.03.2014 - 22:51
mě se je daří lákat n a monitor
přidáno 08.03.2014 - 19:22
No já zrovna při čtení totiž jednu flašu načal a z hrůzou jsem sledoval paranoidně všechny ty bestie, co v pokoji mám, jak se na ni hladově koukají.
přidáno 08.03.2014 - 19:20
puero: komentář mě neuvěřitelně pobavil. Díky.
přidáno 08.03.2014 - 18:53
Dobrá rada nad zlato. Stojí za pokus dotáhnout tenhle přírodněvědecký experiment do konce a otevřít při té příležitosti Andrése, Rýnský ryzlink, Muškát, Mullera Turgaua, Veltlína, JP Cheneta, Tokaj a par dalších lahví a sledovat, která značka je zaručeně ta nejlepší na hubení.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Octomilky. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Třináctá komnata
Předchozí dílo autora : Já létám

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku