Úvodní část právě rozepsané detektivky.
přidáno 20.03.2013
hodnoceno 0
čteno 1398(7)
posláno 0
  Některé věci se opakují. Víc než by leckdy bylo zdrávo. Například takové ty příběhy před kterými jsme byli varováni. Víme, že špatně skončí, přesto si je sami s radostí znovu prožijem.
  Některé věci se opakují každý den.
  Každý den se na Zamenhofově ulici nabourá nějaké auto. Prostě Zamenhofova.
  Každý den jeden neúspěšný spisovatel vyhlíží v knihkupectví na nádraží, zda dnes nemá směnu ta hezká knihkupčice. Prostě tradice.
  Každý den někdo přemýšlí pod stromem o tom, proč je na světě utrpení. A nemusí to být zrovna Budha nebo Marx.
  Každý den jedou dělníci do Škodovky.
  A právě při cestě do práce se odehrává nejvíce každodenních rituálů.
  Každé ráno přijíždí na poslední nástupiště elektrická jednotka z Klikohradu, otevře dveře a vychrlí zástupy pracujících. Tak i ten den.
  Každý den pak ty stovky párů nohou jdou podchodem a vy v tom můžete cítit sílu. Tu pravou ekonomickou sílu Markétova. Tak i ten den.
  Každý den si můžete všimnout, že se z toho davu oddělí takový starší pán s taškou přes rameno a stejnokrojem nejčtenějšího Hlubočického deníku. Tak i ten den.
  Každý den pak nasedne na rychlík R735 ,,Inženýr" a v něm nabízí noviny. Tak i ten den.
  Každý den mu pak někdo řekne: ,,Tak já bych si vzal ty Obzory." (Tak se ty noviny jmenují)
  A tomuhle detailu je třeba dát prostor.
  Ten den si totiž ty noviny koupil muž, který nás bude dále zajímat. Posadil se, rozložil noviny a pustil se do čtení. Měl před sebou plno práce. Jel totiž zrušit zbytek ráje na zemi. Pro špatnou výnosnost samozřejmě.
  Ale to nás nemusí vůbec překvapit, z toho samého důvodu se totiž ruší spousta důležitějších věcí....


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Problém tří těles (prolog) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zase, ten pocit
Předchozí dílo autora : Sokolí hnízdo

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Máta řekla o Amelie M. :
Fascinuje mě její humor a nadhled, do kterého dokáže zabalit životní moudrost a když je potřeba, okořenit ho i špetkou hořkosti. Umí mě rozesmát i rozplakat a to se povede málokomu. Krom toho je nesmírně milá čtenářka a velká podpora. Díky!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku