Za Zuzanou (1. 2. 2011)
přidáno 09.03.2013
hodnoceno 9
čteno 1288(17)
posláno 0
přidáno 12.03.2013 - 19:11
vydestilováno vygradováno
přidáno 09.03.2013 - 22:55
Viviana Mori: taron: Sucháč: ngc 6334: Miro Sparkus: Děkuji všem za komentáře.
přidáno 09.03.2013 - 22:54
Yana: díky, dokonalá určitě není, ale je hodně vydestilovaná, psal jsem ji téměř rok. Tedy původně jsem psal něco mnohem většího, co by mi umožnilo vyrovnat se s mou vinou a životní ztrátou... ale nakonec mi jako takové torzo zůstalo tohle, předešlá báseň (inventarizace) a jedna, co jsem ji zde zatím nepublikoval.
přidáno 09.03.2013 - 21:50
Je zajímavé nalézt tady takovou báseň, je určitě dokonalá, všimla jsem si, že teorii ovládáš, tak třeba od tebe něco pochytíme. Tahle mě určitě oslovila a pravda, že není jediné slovo, jediný verš, který by mě pozastavil při čtení.
přidáno 09.03.2013 - 21:30
Ještě se vracím, nechtěla jsem komentovat hned a pak jsem na to zapomněla, omlouvám se.
Není co dodat,"bez chybičky" už jsem psala myslím dvakrát a mám malinkej dojem, že mi brzo dojdou slova chvály. :)
Snad jen "tři tečky" budou v nedaleké budoucnosti znamením, že jsem tu byla :))
přidáno 09.03.2013 - 10:25
Kolik už si vydal básnických sbírek? Jsi Autor s velkým A a je tě tu pro nás neumětelský pisálky škoda. Ale je to super, protože alespoň vidíme, jak by se to mělo dělat. Toto je poezie už hotového autora. Toto není jen o talentu, ale je tam prostě i vidět, že jsi hodně makal a hodně tomu rozumíš. Musel jsi se už proslavit, nevěřím tomu, že bys psal jen do šuplíku nebo na literární weby. Protože tvé básně jsou profesionální, neměnila bych na nich nic a nic mi v nich nechybí. Ta zvukomalebnost a ty obraty, to je úžasný. A to jako bez prd... Úplnej šoking tady toto číst, po těch kolikrát úplně amatérsky a špatně napsaných básních.
přidáno 09.03.2013 - 06:36
..velmi emoční.. originální obrazy ze slov..
přidáno 09.03.2013 - 02:34
Hodně dobře napsáno, vybrané verše a téma silné, pěkné dílo...
přidáno 09.03.2013 - 00:50
Tak toto je hodně o pocitech...i když mrazivých...krásně podáno...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pálení mrtvých : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tajemství staré hudby
Předchozí dílo autora : Za účelem invent-arizace zavřeno

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku