přidáno 08.03.2013
hodnoceno 12
čteno 1142(31)
posláno 0
ženamáma
v dětským pokojíčku už zní tvůj dech. uprostřed postýlky už tepe tvoje srdce. v rohu koupelny už zbyly tvoje ponožky. už tu voníš. a já sem máma.

ženamanželka
upekla sem ten dort, co máš tak rád. vyžehlila sem ti slipy a složila ponožky. v koupelně sem ti připravila na kartáček pastu a u svýho stojanu máš nový barvy. v posteli čekám nahá a můžem si jít brzy lehnout.

ženapřítelkyně
od prvních dnů sme vyrostli. na nic si nehrajem a přece se mi špatně usíná. snim o přítelkyni na dopisování, co mě nezná, a proto bych jí mohla svěřit cokoliv. i to zlý.

ženasamotářka
vystřihuju z časopisů dvojice. protože dva sou pár. a dva sou vždycky víc než jeden. vlastně vystřihuju všechno, co se mi zvlášť líbí. mam plný krabice a k těm mam vztah. vztah, který stříhám.

ženapozorovatelka
na azurovým pobřeží má skoro každá žena umělá prsa a přifouklou pusu. je to poznat a není to hezký. proč ony to dělaj? vždyť tomu samy nevěří.

ženaneurputná
a ona řekla, že jí baví tvořit. a já věřím, že vyrobila ten hrníček, ze kterýho pije, usušila ten čaj, co pije, ušila si oblečení ze starých plen, oholila hlavu, mezi oči si namalovala znamínko a napsala si scénář, co bude říkat. je sice nature, ale až moc urputně.

ženaopuštěná
v posledním stadiu křiku se jí roztrhly plíce. už nevydala ani hlásku. jen tam ležela a čekala. až ji najde. až se vrátí. byla prostě naivní.

ženazamilovaná
mam ráda, když do obrazů píšeš. a teď si mi namaloval i mořskýho koníka, kterýmu se zdá o vesmíru. schovam se tam a protože je to on, tak mě jednou porodí.
přidáno 29.07.2013 - 14:28
silent_heart: dekuju za tenhle tvuj koment..je to hezky *
přidáno 02.06.2013 - 08:52
naslouchal jsem. Zajímavé...
přidáno 21.03.2013 - 13:11
Jsem ráda za každé tvé dílo :) i když jsem to zatím nikdy nenapsala... Je v nich tak hodně!
Děkuji za tvou tvorbu!!!
přidáno 13.03.2013 - 14:54
Zajímavé a celé jsem to četla s chutí, čekala a zvídavě se dočítala jaké další ženy jsou. :)
Skvělé!
přidáno 09.03.2013 - 12:28
Je to dobrý, celkem hořký.
přidáno 09.03.2013 - 11:02
Konec mne trochu zmátl, nevím, jestli se mi líbí. Začátek a ženamama...No nevěděla jsem, jestli budu číst dál, ale pak se mi to líbilo, je to hodně zajímavé, nejvíc se mi líbí ženasamotářka, vidím v tom sebe. To je pro mě nejlepší část. A pak se mi ještě hodně líbí ženaneurputná. Celkově hodně zajímavé. :-))
přidáno 09.03.2013 - 02:14
TEN KONIEC... TEN KONIEC! *
přidáno 08.03.2013 - 23:35
tual, ja dekuju..
přidáno 08.03.2013 - 23:26
verun !
to je tak silné ! tak originální ..... tak nádherné !
Bože, ty toho v sobě máš !
děkuju, že jsem to mohla číst, je v tom tolik "známého"
krásný a ten konec !
přidáno 08.03.2013 - 21:42
Nejvíce se zamýšlím asi nad tím koncem...ten je i pro mne hodně zajímavý, díky.
přidáno 08.03.2013 - 20:58
Chronoss: tak to je fajn..diky
přidáno 08.03.2013 - 20:54
velmi zjímací a možná i objevné alespon pro chlapa s otevřeným srdcem a ušima k naslouchání :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
oženách : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : snzanmskd
Předchozí dílo autora : podlouhydobeseptam

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o Psavec :
Umí-li někdo spojit báseň a vtip, pak je to právě Psavec! U jeho básní ze vždy dobře zasměju a za to mu moc děkuju.-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku