přidáno 06.02.2013
hodnoceno 24
čteno 1515(28)
posláno 0
Potkal jsem anděla, anděla bez křídel,
jen chvílí s ní stačilo a já husí kůži měl,
kdybych její krásu slovy popsat měl,
než bych tak učinil, tak bych oněměl.

Však já pouhý smrtelník nemohu chtít,
s tak krásným andělem do smrti být,
mohu jen po večerech modlit se k bohu,
jestli s ní alespoň pár chvil strávit mohu.

Konečně zase vím jaké je to milovat a snít,
konečně zase mám o důvod víc žít.
A i kdyby tento pocit trvat měl jen pár chvil,
tak je to o důvod víc, proč rád jsem, že jsem tu byl.

Autor: Lubomír Hort
přidáno 02.03.2013 - 19:01
Makyna: nedokážu si představit, jak těžký život by to pro nás muže byl, kdyby jste měli křídla :-)) a každá dívka je andělem...jenom každá čeká na muže, který tento fakt jako první objeví a který to bude umět ocenit :-)) Každopádně ti děkuji :-)
přidáno 28.02.2013 - 23:41
Čtivé, milé. Každá dívka by byla ráda andělem jak jej popisuješ. Jen možná s křídly aby mohly tu a tam někam do světa a nic to nestálo :D :)
přidáno 28.02.2013 - 23:11
janubalinka: děkuju anděli :-))))
přidáno 28.02.2013 - 23:09
taron: taron: tak já jsem ze Severu Čech a z toho co jsem pochopil máte sraz někde na druhé straně republiky :-)) takže o básnířku se budu muset nechat připravit a zkusím alespoň více vypsat tu ruku :-)) Jinak děkuji za hodnocení..:-)
přidáno 27.02.2013 - 07:54
je to opravdu nádherné plné citu lásky a touhy získat něco co nemůžu nikdy mít .ale přesto sem štasten i za těch pár chvil .opravdu se mi to líbí
přidáno 09.02.2013 - 19:31
Já bych spíše pověděla, že u tebe chybí vypsaná ruka...tak si najdi nějakou básnířku, hele v dubnu budeme mít sraz, tam bude holek pro tebe...a potom ti půjde psaní jedna báseň...:)))) zatím je to spíše tězkopádné...snaživé...nóó, ale řekla bych, že eventuelně duch poety by tam být mohl, ale to posoudím až přečtu více tvých děl
PS :...jen rozvíjím další pohled :)
přidáno 09.02.2013 - 16:20
ŽblaBuňka: to je můj dar a zároveň prokletí, rozvířit to všude tam kam přijdu :-)) Každopádně děkuji..ne nadarmo mám mnohem radši děvčata než muže :-) Muži jsou totiž hrozná stvoření a věčně nespokojená (vím to, jelikož sám patřím mezi ně a sám trpím podobnými vlastnostmi :))
přidáno 09.02.2013 - 16:17
PrimaDen: Děkuji za podporu. Taky si nemyslím, že psaní básní nutně musí být o originalitě...nicméně je jasný, že pouze snahu nikdo neocení :-) Já jsem nicméně spokojený s tím co jsem vyplodil. Lidi co mě znají by ode mě něco takového nikdy nečekali :-)
přidáno 09.02.2013 - 16:15
alexis: mám rád skromné a nenáročné ženy, byť je takových už poměrně málo. O to více mě těší, že jsem měl tu čest další poznat :-)) Škoda, že jsi nebyla jí..měl bych to mnohem jednodušší :-))
přidáno 09.02.2013 - 16:14
DDD: anděl už to četl, ale neřekl jsem jí, že tato báseň byla psaná pro ní a navíc tento anděl již bohužel je zadaný :-)) Je jasný, že takových básniček je stovky, ostatně já se ani o nějakou originalitu nesnažím..nemám v plánu s ní někde soutěžit :-)) A navíc dívky, kterym je má tvorba určena, většinou moc poezii neholdujou :-) Ostatně to už dávno ani já. Určitě jsem rád, za tvůj upřímný názor.
přidáno 09.02.2013 - 16:10
Děkuji všem dívkám za podporu a za to, že se snažili udržet svou kritiku a vzali mé dílo jako výtvor obyčejného amatéra :-) Nakonec přeci jenom tato báseň byla psaná pro ženu a o to víc mě těší, že právě ženám se líbí :-) Ale samozřejmě děkuji i pánům za kritiku, která mě určitě od dalšího psaní neodradí, ale spíše motivuje k tomu, aby má další básnička byla ještě kýčovitější a tuctovější :-))
přidáno 07.02.2013 - 19:57
... děvčatům se to líbí a na chlapy nedej. ;o)))) Ale hezky jsi to tu rozvířil.
přidáno 07.02.2013 - 14:10
DDD: Nene mě ses nijak nedotkl, a samozřejmě...jako ty máš právo říct svůj názor....tak i já jsem si dovolila poznamenat...názor svůj....která máme vpodstatě shodný.
K té originalitě...a tuctovce....ber to tak..že zde píší amatéři ...to za a) a pak....každého oslovují přece jiné verše...mě také zdaleka všechny neoslovují..a proto hodnotím, pokud něco písnu, jen srdcem a intuicí...protože odborně to říct neumím:-) Každopádně nekritizuji tvůj komnent..jen jsdm ho chtěla rozvinout..a ukázat ti jiný pohled.:.)
přidáno 07.02.2013 - 11:20
verystrangerman: Aby to nebylo o tobě bez tebe... můj komentář tě rozhodně neměl odradit od psaní básní. Naopak. Moc rád si tvoje další díla přečtu. Ale nevidím důvod, proč tě neupozornit na nedostatky, které mi v té básni překáží :-)
přidáno 07.02.2013 - 10:30
PrimaDen: Za a) Já si taky myslím, že je milá. A kostrbatá. A poněkud tuctová. A nevím, proč bych se měl stydět za to, že si to myslím a že jsem autorovi svůj pocit na rovinu sdělil. Není to nijak urážlivé, ani povýšené. A především to není pokrytecké.

Za b) Nevím, co si představuješ pod tím "být za každou cenu originální". Jestli to je to, že přemýšlím nad tím, jestli stejná spojení a symboly nepoužilo už 1254 lidí přede mnou, pak spíš já tady nemám co dělat. Nemůžu prostě pokrytecky chválit básně, jejichž různě pozměněné obdoby tu čtu pořád dokola. Ničím mě neobohacují. A ani autorovi tím neprospěju.

Za c) Zase to ohánění se emocemi. No jasně, copak to bez nich jde? Ale proč se nad dílkem ještě trochu nezamyslet? A nedat mu trochu svého vlastního rukopisu?

Za d) Pokud jsem autora, či tebe jakkoli urazil, je mi to nesmírně líto. Ale stejně tak, jako sem může každý svobodně vložit svoje dílo, tak i já budu svobodně (a slušně) tato díla komentovat. A nehodlám se nechat ovlivňovat větami typu: "Ty ty ty, ty zlý, to se nedělá!"
přidáno 07.02.2013 - 09:53
DDD: noo je sice trochu kostrbatá..ale v celku je milá:-)
Nevím...zda je psát verše o tom...abych byla za každou cenu originální, zajímavá, abych se neopakovala, nepoužívala fádní rýmy...apod...Pokud je psaní básniček o tohle.....pak zde také nemám co dělat...Já si naivně myslela, že je to víc o emocích..no nevím...........
přidáno 07.02.2013 - 09:08
Líbí se mi, hezká, já nejsem náročná :) je o to hezčí, když je psaná od srdce a pro někoho ;) já být ji, tak bych to rozhodně ocenila :)
přidáno 07.02.2013 - 09:02
No, asi bych to hlavně nechal přečíst tomu andělovi. Ona by to asi ocenila nejvíc. My jsme zmlsaní a nic nám není dost dobré :-) Ne, vážně - chápu, že pro tebe ta básnička má velkou cenu, ale když se rozhlédneš po tomto serveru, najdeš takových stovky. Jsou si podobné jak vejce vejci. A tahle v tom množství není ničím vyjímečná, byť není vyloženě špatná. Jak už tady zaznělo, je z ní cítit, že je opravdu od srdce.
přidáno 06.02.2013 - 23:07
Devils_PIMP: to je v pohodě každej názor uvítám :-)
přidáno 06.02.2013 - 23:05
verystrangerman: to ja taky ne - jen rikam co mi prekazi :)
přidáno 06.02.2013 - 23:02
Devils_PIMP: tak tohle já neřeším jak to vychází rytmicky, nebo kolikrát je tam měl...nejsem profesionální básník..ale vlastně když to tak vezmu tak tohle je moje první básnička po 12 letech :-)) Každopádně děkuju
přidáno 06.02.2013 - 22:59
O srdce je o to neni pochyb ale

měl 2x za sebou? Trochu ohrane obrazy o rymech ani nemluvim. Rytmika plave jak clovek ber koncetin. No ale na uvod beru - vitej
přidáno 06.02.2013 - 22:54
Tang: Děkuju..:-) Od srdce to určitě je :-)
přidáno 06.02.2013 - 22:46
Je hezká. Jde vidět, že je to od srdce. A vítej. :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zamilovaný do anděla : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Boží pomsta

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku