Ano, tak jsem to nazvala a myslím si, že je to přesvědčivý název.
přidáno 23.12.2007
hodnoceno 3
čteno 2008(18)
posláno 0
Třeba i láska se míjí…..i láska se dá obejít aniž bychom to chtěli……i tajná láska je láska!Jak krásné je si představit to, že vás třeba někdo miluje. Potají miluje. A vy o tom nemáte nejmenší tušení. Třeba okolo něj chodíte každý den, třeba ho dokonce dobře znáte a nebo taky vůbec.
Já bych to nazvala – láskový paradox – vystihující!
Třeba na vás myslí pořád, třeba chodí tak kam nikdy nechodil jen kvůli tomu, aby vás viděl, nebo třeba jen koutkem oka zahlédl.
Třeba je ten člověk stále vedle vás, mluví s vámi, sahá na vás…..třeba je to vaše spřízněná duše.
Bohužel je to stále člověk a i vašemu nejlepšímu kamarádovi se může stát to, že se do vás zamiluje, čemuž se asi i on marně, ale zdatně a bojovně brání.¨Třeba se na vás v autobuse stále dívá jeden člověk a jen proto že se nedíváte vy to neznamená, že on na vás nekouká.
Bojí se vás oslovit, ale to vy nevíte jelikož, nemáte ani páru o tom co on cítí.
Když to tak vezmu, tak by nás mohl milovat i člověk, do kterého by jsme to zrovna neřekli. Takže třeba někdo, kdo k nám není zrovna dvakrát hodný, ten kdo se nám často vyhýbá, nechce se s námi bavit a tak! No prostě, paradoxů je hodně. Většinou nás to překvapí, protože je to prostě nemyslitelné, nepochopitelné a z 90% nereálné a přesto to tak je! Je to tak zvláštní, že bych o tom mluvila celý den :D
No, tak až půjdete po ulici, pozorujte lidi kolem sebe!
Třeba chce někdo z nich něco říci…………………
přidáno 22.11.2008 - 16:55
:) ano. třeba někdo chce něco říci ale nemůže. nevidí nikoho kdo vypada, že něco chce slyšet :)
přidáno 16.01.2008 - 13:56
Dobrá uvaha. Nad tymto som kedysi vela rozmyslal. Je to skoda, lebo neopätovaná láska skoro vyhasne.
Vo väčšine pripadov...:@
přidáno 28.12.2007 - 13:55
...máš pravdu.
Kdysy mě napadl takový nesmysl, že by si každý člověk mohl na sebe připevnit cedulku se jénem koho miluje, aby v tom bylo jasno. Ale to by asi vedlo k nepěkným situacím.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Láskový paradox : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : „Máte někdo návod?“
Předchozí dílo autora : Lidská spása i rána jménem Uvědomění

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku