Amy otevírala pusu, že Terrovi položí další otázku, ale ten jí naznačil, ať je zticha.....dále se nachte překvapiť :)
přidáno 04.10.2007
hodnoceno 0
čteno 1214(5)
posláno 0
Pastýřka IV.

"Elita padlých andělů? Co to má být?" "Už jsi někdy viděla anděla s černými vlasy?? Nejsme padlí andělé, ale andělé, kteří provedli něco…zlého. A tak jsme byli vyhoštěni z ráje. Nežijeme tedy v nebi, ale v pouštích. Ve stínu jakékoliv věci na poušti nás můžeš najít. Ale jak jsme vytvořili náš "spolek", tak si nás nebe začalo všímat, a když potřebuje pomoct, tak nás povolá. Jsme silnější než normální andělé. Máme trénink, sílu a strategičnost. Proto jsem se ti zjevil zrovna já." "A jak si říkal, že jenom já vás můžu vidět….co to znamená?" "Momentálně vedeme bitvy s klanem Zvrácených Ifrítek. Normálně to jsou ochranní tvorové, ale ďábel si je získává na svou stranu. A je jich pořád víc a víc. Lidé je zobrazují jako velký černý mrak…je to takové Maskování. Úplně se změnily. Měl jsem mezi nimi spoustu kamarádek. A taky jsem mezi nimi našel lásku…." odmlčel se a koukal do země. Začaly na ní kapat černé kapky. Slzy. "A…a co moji rodiče?" zeptala se Amy, aby řeč nestála. "Jo, no vidíš, na to bych málem zapomněl." ještě pořád měl hlavu sklopenou. "Tvé rodiče unesl nový druh bojových včel. Vytvořily je Ifrítky. Teda ty zvrácené Ifrítky. Jsou větší než lidi, mnohokrát silnější a když to dají žihadlo, neumřou. Žihadla mají dvě. Jedno na omráčení a jedno na zabití." "A kde sídlí?" "To se ještě neví. Ale pracujeme na tom." po místnosti se rozhostilo ticho.

Amy otevírala pusu, že Terrovi položí další otázku, ale ten jí naznačil, ať je zticha. Lehl si na zem a naznačil Amy, ať udělá to samé. Nebyl to pro ni problém-už jí nic nebolelo. Terr vytáhl z kapsy zrcátko a nastavil ho k oknu. Amy se úplně zastavil dech. Když si vzpomněla, co jí minule zrcátko ukázalo, začalo jí píchat mezi lopatkami. Ale podívala se do něj. Viděla dvě tenoučká těla bez očí a s komářími křídly. K oknu byli přitisknutí přísavkovitými prstíčky. "To jsou Kalofíni. ty prsty jsou jakoby jejich zorné pole. Nás ale nevidí. Ale můžou nás slyšet." Když prstíčky odlepili, Terr chytil Amy za ruku a běželi do jejího pokoje. Amy zamkla a Terr otevřel okno. "Tak pojď!" Zavolal na Amy tiše. Amy se rozeběhla k němu rozeběhla, ale v půlce pokoje jí na záda skočil jeden Kalofín a oknem ji odnesl pryč. Byl přisátý ke stropu. Amy křičela jako o život a Terr se okamžitě rozletěl za Kalofínem. Měl Amy v podpaží, takže Amy na Terra viděla. Naznačil jí, ať se nehýbe a ať na chvíli zadrží dech, že by ji měl Kalofín pustit. Amy udělala, co jí Terr poradil, ale Kalofín se naopak krákavě zasmál a ještě zrychlil. Terr mu nestačil.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pastýřka 4/11 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pastýřka 5/11
Předchozí dílo autora : Pastýřka 3/11

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler, wojta
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o VKate :
Má vynikající literární styl, její díla jsou důkladně promyšlená a mají logickou stavbu. Dává si na nich záležet a nechybí jí ani smysl pro humor ani cit pro to, kdy jej použít. :-) Její román o princezně Nie, která se zamilovala do dívky, ale zlý král ji nutil do sňatku s princem Viktorem, patří k mým nejoblíbenějším delším dílům na Psancích a mohu jej doporučit všem, komu není lesbická láska proti mysli.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku