když mám chuť vzbouřit se - píšu! když mám chuť zabíjet - píšu! když se cítím přecitlivělá - píšu! když už nechci nic vidět ani slyšet - píšu! zabijte mě někdo! (jakože fakt nemám ráda, když někdo přecitlivěle reaguje na aktuální dění,takže tohle možná bude novými antibiotiky, které na mě působí víc jak drogy...)
přidáno 05.01.2011
hodnoceno 2
čteno 972(15)
posláno 0
.
našli 220 těl

spali

usnuli bez pohádky
bez ukolébavky

s palcem v dlani
chránili si svůj sen
o životu s křídlem
a pírku pod spánkem

když se udusili
neživým pohledem


bez práva na život
totiž
eutanázie
očím víčka nezavírá


.
.
.
přidáno 05.01.2011 - 10:23
no, život je někdy víc než poučný...a provaz a eutanázie, moc bych to nedávala do souvislostí, to bychom se už dostali někam jinam a pitvání u šťasných básníků není zapotřebí...teda pokud se necítí zoufalí...
přidáno 05.01.2011 - 02:32
Víš proč je provaz provaz? Protože...pro vaz. Nebo pro vás? Piš, protože šťastný básník tvoří díla, které většinou za nic nestojí. Tak to říkal včera v televizi pan psycholog Weis. Eutanázie, je prohra bez boje. Když jsme byli malý, tak jsme se strašili hrobníkovou ženou. Říkalo se jí Dvěstědvacítka, protože měla účes jako kdyby dostala šlehu. V létě měla na koupališti horní díl plavek vycpaný novinami. Bylo to poznat. Každou chvíli měla jejich rodina nového psa...Místo kapra štěně. Hrobník Eman umřel na chodníku před zdravotním střediskem na zástavu srdce. No a bláznivá Dvěstědvacítka se pak roky toulala po městě s malým zrzavým Emánkem. Ten už beztak začal kouřit cigára před vchodem do zvláštní školy.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
hroutí se svět pod tíhou dvěstědvacítky? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : (ne)sólo
Předchozí dílo autora : všichni jednou rozmrzneme

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
cechinoskaros [13], Aikami [12], sara kostkova [11]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o Sucháč :
Vděčím Ti za mnohé... Slova to nepopíší, ale až jednou budu držet své první poetické dílo v rukou, vždy budu s vděčností vzpomínat na člověka, který mi dal pocit, že někam patřím a zavedl mne k lidem, kteří mi pomohli zrovna tak. Bez Tebe a Tvé sbírky by nebylo mnoho světla, které mne táhne nahoru a nutí mne být lepším člověkem. Děkuji a nechť se naše cesty i nadále kříží. :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku